2012. november 24., szombat

Catrice SpectaculaART Gold Leaf top coat



Korábban szomorkodtam, hogy nem érkezett meg az Avontól az arany csillámos lakkom, mert bár van több csillámos lakkom is, de arany csillámos nem igazán (vagy legalábbis nem sok). Nem tartott sokáig a bánatom: délelőtt besétáltam kicsit csavarogni a városba, és a Rossmann-ban felfedeztem a Catrice új trendkiadását, a SpectaculART termékeit - nem is számítottam rá, hogy nálunk is megtalálható lesz még novemberben (nem túl gyorsak a trendkiadások kipakolásában). Nemrég kerülhettek ki az újdonságok a polcokra, mert szinte érintetlenek voltak :-) Gyorsan le is csaptam egy szemhéjpúderre, egy körömlakkra és a tincses szempillákra (sosem volt még ilyenem, de jönnek a karácsonyi bulik-vacsik, a szilveszterről nem is beszélve, és ki szeretném próbálni őket)
Először az arany csillámos körömlakkot mutatnám meg Nektek:



A korábban bemutatott Color Trend csillámos lakkal ellentétben ebben a lakkban igen sűrűn vannak a csillámok, egyáltalán nincs szükség több rétegre. Itt is átlátszó (viszont jóval hígabb) lakkban vannak az apró és kicsit nagyobb hexagon csillámok. Az ecset az új, lekerekített formát kapta, nekem nagyon bejön, szeretek vele lakkozni.



A körömlakk-mánián belül is kiemelkedő vonzalmat érzek az arany és a piros lakkok iránt, így egyáltalán nem meglepő a gyors lakkozás színválasztása. Gyorsan kellett végeznem, így a leggyorsabban száradó piros lakkomat vettem elő, a Lovely piros repesztős lakkját (természetesen színtelen alaplakkra kenve, különben nem reped), amire egy rétegben került az új Catrice lakk. Szerintem nagyon jópofa lett :-)





Megvettétek ezt a lakkot? Szeretitek az arany csillámos lakkokat?

8 megjegyzés:

  1. Catrice-állványt akarok látni!!!!! Amúgy jó lett, jól megy a gyűrűdhöz :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! :-) Húú, már nagyon kíváncsi vagyok a szemhéjpúderre és a műszempillára is! Utóbbit már nagyon szeretném kipróbálni, de még nem vettem rá magam. Kicsit félek, hogy nem sikerülne. :)) De majd most! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még rajtam sem volt soha műszempilla, de ki szeretném próbálni és valamikor el kell kezdeni :-)
      Majd beszámolok róla, hogy sikerült

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk! Ezt a párosítást szívesen kipróbálnám úgy is, hogy alulra kerüljön az arany 2-3 rétegben, és arra a piros... Hát igen, közelednek az ünnepek. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik az ötleted, de szerintem én azt inkább lenöveszteném, mint lemosnám :-)
      Viszont adtál egy ötletet, megpróbálom még úgy, hogy az új arany Essence lakk kerül a piros alá
      Hmm, igen, ez már tényleg a karácsony hatása :-)

      Törlés
    2. Azt hiszem holnap ki is próbálom (ha a Herceg elmegy itthonról, mert szegény rosszul van ennyi körömlakkozástól :-)

      Törlés