2012. november 21., szerda

Avon zsákmány 2012/16




Az írásbeli vizsgáim végeztével örömmel vehettem át a 16-os katalógusból rendelt nem kicsi zsákmányomat, és közben elmélkedtem egy sort azon, hogy végülis nagy ötlet ez az Avontól: a tanácsadónő általában nem keresetként tekint a jutalékára, hanem egy olyan összegre, amelyet szintén kozmetikumokra költhet. A karácsonyi időszakban ez hatványozottan így van, hisz ilyenkor megszaporodnak a rendelések, és én is azt számolom (számoltam), hogy most több dolgot vehetek meg, hisz ha több a jutalék, többet fordíthatok új termékekre. 

A 2012/16-os katalógus még egy hétig (november 28-ig) él, addig lehet belőle rendelni! Aki még nem látta, ezen a linken végig tudja lapozni.





És a tegnap érkezett zsákmány (természetesen szépen becsomagolva érkeztek, de nem bírtam ki, ki kellett bontogatnom mindent):


Szépen sorban:


  • Gazdagon hidratáló kéz-, arc- és testápoló krém (Télapós krém) - nagyon jó áron kapható, kéz- és testápolóként fogom elhasználni, ezekből nagyfogyasztó vagyok
  • Advance Techniques sampon marokkói argán olajjal XXl méretben - úgy döntöttem adok nekik még egy esélyt (el leszek vele egy darabig)
  • "Ragyogó sztár" ajándékszett részeként
    • SuperShock szempillaspirál - azt hiszem ez a nyereményjáték része lesz
    • Glazewear áttetsző szájfény - nincs átlátszó szájfényem (illetve eddig nem volt)
    • Ápoló szemfestéklemosó
    • Piros Anew táska
  • Színmegújító, brilliáns fényű szájfény: Bordeaux Glow
  • Shine Attract szájfény: Shining Cherry
  • Speed Dry körömlakk: Street Beige
  • Bőrvédő ajakbalzsam shea vajjal és mandulaolajjal
  • Color Trend csillagfényű szemhéjpúder: Blue Pop - hát ezt amatőr módon benéztem: a képen lila volt, a neve pedig nem volt gyanús, hogy kék lesz :-)
  • Color Trend csillogó körömfény (csillámos körömlakk): Fuchsia Dazzle - sajnos az aranyos testvére nem érkezett meg
  • Color Trend körömlakk Daring - kifutó termék volt, gyorsan lecsaptam rá :-)



Hát szóval ennyi :-)
Nem kevés, ráadásul a következő, szintén még karácsonyi katalógusból is kinéztem már egy csomó mindent ...


Ha valamelyikről szeretnétek tesztet, kommentben jelezzétek!


Ti mit rendeltetek ebből a katalógusból? Ti is többet szoktatok rendelni ilyenkor?

12 megjegyzés:

  1. A 2 CT lakk érdekel leginkább :$
    Én mostanában nem nagyon rendeltem Avonból :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, készítek majd lakkozást velük!
      A Fuchsia Dazzle lesz az első :-)

      Törlés
  2. ú a karácsonyi katalógus mindig is óóriási kísértés volt számomra :D De már rég nem rendeltem semmit az Avontól mert a környezetemben senki sem Avonozik. Engem is a körömlakkok érdekelnének majd leginkább :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így könnyű spórolni, ha nincs kitől rendelni :-)

      Törlés
  3. Igen én is így gondolkoztam, hogy most a Karácsony közeledtével és a sok jó akciónak köszönhetően többen és több mindent fognak rendelni tőlem, de jól benéztem, mert pont az ellenkezője lett a Karácsonyra hivatkozva nem rendelt pár vevőm. Fura, de annak ellenére hozzám jön pár dolog hétfőn. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőlem sem annyira ajándékba rendeltek, mint inkább maguknak. No persze a kisgyerekes családok nem innen fognak ajándékokat vásárolni, az biztos :-)
      Kíváncsi vagyok Te miket rendeltél! :-)

      Törlés
  4. Engem minden érdekelne, mert imádom a tesztjeidet :-)

    VálaszTörlés
  5. Color Trend csillagfényű szemhéjpúder: Blue Pop és a két lakk érdekelne.

    VálaszTörlés
  6. Kivi vagyok a Color Trendes cuccokra:)

    VálaszTörlés
  7. Hétvégén megcsinálom a napfényt igénylő teszteket! :-)
    Sajna hétközben már akkor sötét van, mikor hazaindulok a munkahelyemről

    VálaszTörlés
  8. Szép kis zsákmány, hosszú idő után én is újra rendeltem az Avontól. :)

    Ui.: Láttam, hogy írtál a MUA-s szerzeményes posztomra, megkaptam róla az értesítőt, de sajnos a hozzászólás nem jelenik meg a blogon :/ Ezért most itt is válaszolok :) A Glamour Days palettát választottam még. :)

    Továbbra is nagyon szeretem a posztjaidat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Én is azt a palettát rendeltem a Heaven and Earth mellé :-D
      Sajna előfordul, hogy ha a munkahelyemről próbálok kommentelni, eltűnik a komment ... Szörnyű :-)
      (pedig elég ritkán csinálok ilyesmit, csak ha roppant fontos közlendőm van :-)

      Láttam a rendelésed, azok a rúzsok gyönyörűek! :-)

      Törlés