2012. november 23., péntek

Avon Shine Attract szájfény: Shining Cherry



Azt hiszem menthetetlenül szájfény-mániás lettem (a körömlakk és egyéb mániákról most nem is beszélve :-) Bár tény, hogy folyamatosan használom is őket, azért nem semmi, hogy egy rendelés során 3 szájfényt is „magamévá tettem”. Ebben a bejegyzésben a Shine Attract piros(as) szájfényét szeretném Nektek bemutatni. 



A nemrég kiürült piros színű Essence szájfény és ajakápolóm utódjának szántam ezt a szájfényt, amit már régóta nézegettem a katalógusban, de eddig még nem szántam rá magam a vásárlásba. Az idén jelentek meg ezek a szájfények az Avon kínálatában, emellett nem túl sok tubusos-csőrös kiszerelésű szájfénnyel találkozunk a cégnél. 
Tudom, hogy sokan nem szeretik ezt a kiszerelést, de nekem bizonyos helyzetekben egyszerűbb ezeket használni, így szeretem ha van ilyen is a táskámban (a másik 4-5 mellett, ami standard a kis neszesszeremben). Akár tükör nélkül is kifényesíthetem a szám, míg az applikátoros kiszereléshez nekem mindig kell egy tükör is, mintha azzal nem találnám el az ajkaim :-) 

A 15ml-es átlátszó tubusban áthatjuk, hogy milyen színű szájfény akadt a kezünkbe. Eredetileg az Avon természetesen papír dobozkába is becsomagolta, de ezt én a csomagbontás hevében eltéptem és ki is dobtam, így már nem tudom Nektek megmutatni. Csinos, vékony hosszúkás a tubus maga, ezen felül semmi extra, de nekem tetszik. 

A Shining Cherry árnyalatot rendeltem meg, mert bár nem szoktam túl erős színeket használni az ajkaimra (sem), de az Essence kicsit pirosas (szintén Cherry fantázianevű) ajakápoló-szájfény kombója nagyon bejött. Sajnos ennek a színe már nem olyan erőteljes: nem vártam vad pirosat, de azt gondoltam, hogy a halvány pirosas szín, ami a tubusban látszik, az ajkaimon is nyomokban látható lesz. Nem így történt: az ajkaimon már egy színtelen szájfény csillog – ami nagyon szép egyébként, egy natúr sminkhez teljesen jó lesz, de én ennél egy fokkal pirosabbra vágytam. 

A fénye nagyon szép és sokáig megmarad a számon, ráadásul egyáltalán nem szárítja az ajkaim, inkább finoman ápolja is őket, amióta használom, nincs szükségem külön ajakápolóra. Nagy valószínűséggel ezért is preferálom a szájfényeket a rúzsokkal szemben: eléggé szárazak az ajkaim, gyakran kell ápolgatni, ami számomra megnehezíti a rúzshasználatot, míg a szájfény az ápolás mellett ad egy kis színt/fényt is az ápolás mellett. 

A szájfény a kézfejemen: 



Nagyon vastagon kenve még látszik ugyan a halvány pirosas szín, de ha vékonyan kenem (ahogy inkább az ajkakra is kerül), már látszik, hogy ez inkább színtelen szájfény – az ajkakon a színből semmi nem látszik. 



A 2012/16-os katalógusból 899 Ft-ért rendelhető ez a 15 ml-es szájfény, a normál ára 1.550 Ft. Az Essence általam használt szájfényéhez hasonlóan jó árú termék, amennyiben akciós áron jutunk hozzá. 

Összefoglalva a színében csalódtam, nekem még egy szájfényhez képest sem eléggé pigmentált, színtelen szájfényként viszont szívesen elhasználom majd – esetleg egy szép ajakceruzával kiegészítve. 



Próbáltátok már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Már én is szemezgettem ezekkel a szájfényekkel! Kicsit sajnálom, hogy színük nem nagyon van... :(

    VálaszTörlés