2012. november 24., szombat

Avon Color Trend csillámló körömfény: Fuchsia Dazzle



A legtöbben a Color Trend termékekre voltatok kíváncsiak a legutóbbi Avon zsákmányomból, ezek közül először a csillámos körömlakkal kezdeném a sort. 


A Color Trend – az Avon fiataloknak szánt termékcsaládja – nemrég újult meg, sok szép színes körömlakkot, szájfényt, rúzst találhatunk ebben a termékcsaládban. Legutóbb matt körömlakkok kerültek a kínálatba, most pedig csillámos lakkokat rendelhettünk a 2012/16-os katalógusból. Csillámos körömlakkokkal nem igazán találkozhatunk az Avonnál, így a most megjelent 3 új szín hiánypótló termék a cég kínálatában. Egy körömlakk-mániás pedig mindig örül néhány új csillámos lakknak :-) Az én gyűjteményemben is van néhány csillámos lak, viszont elsősorban ezüstös, vagy ezüst alapú csillámosak, így gondolkodás nélkül megrendeltem az arany és lila színű csillámos lakkokat. Nagy sajnálatomra a két megrendelt termékből azonban csak az egyik érkezett meg, az arany csillámos lakkra még várnom kell, amíg újra feltöltik a készleteket. 


A Fuchsia Dazzle árnyalatban átlátszó folyadékban úsznak a lila színű apró kerek és a kissé nagyobb hexagon csillámok. Egy húzásra igen kis mennyiségű csillám kerül a körmünkre, így aki több csillogást szeretne, több réteggel kell dolgoznia. 

Egy rétegben a körmeimen, alatta színtelen lakk:


A középső- és gyűrűsujjamon két rétegben, a többin maradt az egy:



Az első, kicsit szokatlan színpárosítás (Essence Cookie Love felett, a körömvégekre kenve több rétegben): 



A Color Trend csillámló körömfény 3 színben rendelhető a katalógusból: 




Szeretitek a csillámos lakkokat? Megrendeltétek valamelyiket?

7 megjegyzés:

  1. Megrendeltem mindhármat, de az arany még nincs sehol nekem sem. Amúgy szerintem nem gond, hogy kevés csillám kerül a körmökre, inkább legyen két réteg, mint túl sok csillám, és így fedőlakként lehetetlenség. Na, ezt most jól megmondtam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ezüstöt nem rendeltem meg, de az aranyat nagyon vártam én is :-(
      (bár be kell valljam, ma délelőtt megleltem a vigasztalást, most szárad a körmömön :-)
      Igazad van a rétegekkel és csillámokkal kapcsolatban - nem arra akartam célozni, hogy ez így nem jó :-)

      Törlés
  2. Engem annyira nem hozott lázba így a képek alapján, úgyhogy nem bánom, h nem rendeltem meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó, hogy lebeszéltelek róla, ugye? :-)

      Törlés
  3. A katalógusban nagyon szépek a képek, persze nem vagyok naiv, gondoltam, hogy nem olyanok. :) A körömvégeken viszont nagyon jól mutat és ez a lila is az az igazán szép lila. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezért nem bántam meg a vásárlást, mert a színe nagyon tetszik, lilám eddig még nem volt

      Törlés
  4. Nem rossz, én valami levendula vagy mély lila színnel nézném még meg :]
    (vagy franciánál a fehérre :P)

    VálaszTörlés