2012. október 2., kedd

Olcsó, de jó #1: Floren kézkrémek



Ezt a kézkrémet az öcsémnél láttam először, a munkahelyén kapta, mint munkavédelmi kézkrémet (vajon ez a hivatalos neve?). Egyszerű műanyag tégely, benne áttetsző fehér, könnyű-habos, illatos krém – bevallom, először kissé szkeptikus voltam vele, de csak addig, amíg ki nem próbáltam. Aztán annyira megtetszett, hogy elkezdtem keresni, vajon hol lehet ezt egyáltalán kapni? Hisz DM-ben, Rossmannban nem láttam, nagy hipermarketekben sem (vagy csak nem kerestem mindegyikben). Már épp kezdtem lemondani róla (miután elvetettem azt az ötletet, hogy elkunyerálom az öcsémét) amikor felfedeztem, hogy az Euro Family boltban bizony kaphatóak ezek a kézkrémek, ráadásul többféle összetevővel. Gyorsan lecsaptam rájuk, és azóta mindig tartok otthon ebből is a kedvenc Avonos kézkrémem mellett. 



Be kell valljam, régebben kissé távolságtartó voltam az Euro Family üzletekkel: nem igazán tettem be a lábam, úgy éreztem, hogy ennyire olcsón talán nem teljesen tiszta dolgokat árulnak (nem tudom, miért alakult ki ez a véleményem, vannak néha ilyen hülyeségeim, na). Akkor kezdtem el komolyan érdeklődni a kínálatuk iránt, amikor a blogokon olvastam az ott kapható Lora és Miss Rose termékekről (a végeredményt sejthetitek a korábbi bejegyzéseimből :-) Amikor tehát elkezdtem a mi Euro-s boltunkban vásárolni, nagy örömömre felfedeztem a Floren kézkrémeket is. Ráadásul nagyon olcsó, 2 db 100 ml-es krémet kaphatunk 290 Ft-ért, a 200 ml-es kézkrémből egy kerül 290 Ft-ba.

Ezeket a krémeket a dunakeszi Floren Cosmetic Kft gyártja, tehát magyar termékről van szó. 

Többféle összetételben vásárolható, én ezek közül a mézes és a kamillás krémet ismerem, mindegyiknek oda vagyok az illatáért (érzékeny bőrűek hátrányban, bár talán kézkrémnél annyira nem nagy probléma az illatanyag). Puhítja, hidratálja a kezem, és bár gyorsan beszívódik, nem annyira gyorsan, mint az Avon glicerines kézkréme (annak viszont nincs ilyen finom illata). Bár a munkahelyi íróasztalomon a gyorsabb felszívódású Avon kézkrém foglalja el a fő helyet, nem hanyagolom ezt a krémet sem: felváltva használom őket, valamint este lefekvés előtt alaposan bekrémezem ezzel a krémmel a kezem (a karomra is juttatok egy kicsit belőle), és így térek nyugovóra – reggelre pihe-puha lesz az amúgy könnyen kiszáradó kezem. Ha eszembe jut, húzok rá egy vékony pamutkesztyűt (például az Essence korábban kivont kis lila kesztyűjét), bár mivel nem szoktam hozzá, nem mindig tudok kesztyűben aludni. 



A kézkrémet műanyag tégelybe csomagolták, melynek lecsavarható kupakja van. A kupak alatt még egy védőlemez található – személy szerint én ezt a napi használat során feleslegesnek tartom. Higiéniai szempontból a tubusos kiszerelés számomra szimpatikusabb, hisz ott nem kell belenyúlni a termékbe, így viszont a tégely kiürítése egyszerűbb (a tubusokat én mindig szétvágom, mert nem szeretem elpocsékolni a kedvenc kozmetikumaimat). 


A Floren kézkrémek 5 féle összetételben kaphatóak: 

Kézkrém aloe vera kivonattal 
Gyulladás gátló, bőrtápláló és hámképző aloe vera kivonatot tartalmaz. Sejtregeneráló hatást segítő B5 provitaminnal készül. Gyorsan beszívódik. 

Kézkrém kamilla kivonattal 
A bőrnyugtató kamilla kivonat gyengéden hidratálja a bőrt. Gyorsan beszívódik, gyakori használat mellett puhává és selymessé varázsolja bőrét. 

Glicerines kézkrém 
Növényi eredetű összetevői, hidratáló komponensei, parfümös illata kellemes bőrérzetet biztosítanak a mindennapos ápolás alkalmával. Sejtregeneráló. 

Kézkrém méz kivonattal 
A mézkivonat gazdag cukrokban, amelyek megkötik a vizet, így hidratálják a bőrt. Sejtregeneráló hatást segítő B5 provitaminnal készül. Minden bőrtípusra. 

Kézkrém körömvirág kivonattal 
Gyulladáscsökkentő, hámképző és antibakteriális hatású körömvirág kivonatot tartalmaz. Sejtregeneráló hatást segítő B5 provitaminnal készül. Minden bőrtípusra. 


Azt gondolom, néha érdemes a nem reklámozott, kevésbé dizájnos termékeket is kipróbálni, hisz ezek között is kincsekre lelhetünk. Mint már említettem a blogon, én annak a híve vagyok, hogy elfogadható áron keressünk minél jobb minőségű terméket, így ápoltak lehetünk nagy pénzáldozatok nélkül is. Ez a krém ennek egy ékes példája – hisz nekem alapból nagyon száraz a bőröm, de ezzel egy olyan terméket találtam, amely puhítja, hidratálja a kezem bőrét miközben gyorsan beszívódik, ráadásul éjjeli ápolásra is tökéletes. 



Ismeritek ezt a kézkrémet? Kipróbáljátok a nem reklámozott, olcsóbb termékeket, vagy inkább az ismertebb márkákat használjátok?

2 megjegyzés:

  1. Anyuék is használják, és én is eurós boltban meg Vianniban láttam, de egyszer szerintem Rossmannban is láttam, de a nyakam nem tenném rá.
    Viszont ők is azt mondják, meg én is kipróbáltam, és szerintem is jók. (a körömvirágos és a kamillás van meg )

    VálaszTörlés
  2. Nekem körömvirágos van. Szeretem, mert gyorsan beszívódik és puha kezeket varázsol. :) Már majdnem egy éve használom és nem akar elfogyni. (Igaz, hogy nyáron hanyagoltam egy kicsit.) :D

    VálaszTörlés