2012. október 9., kedd

Nyereményjáték eredményhirdetés



Nagyon örülök, hogy ilyen sokan jelentkeztetek a második nyereményjátékomra! Olyannyira, hogy mivel úgy látom sokatokat megmozgatott a nyeremény, ezentúl gyakrabban lesz majd játék kisebb-nagyobb nyereményekért a blogon  :-) 





Ezúttal 28-an jelentkeztetek a játékra, a sorsolást ezúttal is excel segítségével végeztem (hiába no, egész nap ezzel dolgozom, nekem ez a legegyszerűbb megoldás :-)

A játék nyertese ezúttal:

 ildiko




Gratulálok Ildikó! Kérlek írj egy e-mailt a blog e-mail címére, hogy hova küldhetem a nyereményed!

A többieknek köszönöm, hogy játszottatok, bízom benne, hogy gyakran visszatértek majd a blogra és érdekes olvasnivalókat találtok!

üdv, PAncsi

9 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓó pedig a 22-es a szerencseszámom :(
    miért nem én voltam a 22-es :)
    Gratula a nyertesek :)

    VálaszTörlés
  2. jeszus... csak nem én nyertem?! :)
    Most én nyertem? :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm úgy örülök neki!!! :)
    Vasárnap van a szülinapom :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyertesnek (ez a második nyereményjáték egy héten belül, ahol pont a nyertes előtt vagy után jövök XD)! :)

    VálaszTörlés