2012. október 9., kedd

NOTD: „V” francia manikűr



Ezúttal egy nagyon egyszerű francia manikűrt alkottam, mégpedig V alakú sablonnal. Halvány rózsaszín alapra ragasztottam fel a sablonokat, majd vékonyan átkentem fehér lakkal. Ezután következett a Lovely halvány csillámos lakkja, ami nem lett túl feltűnő, ráadásul nekem a fénye sem volt elég, így kentem rá még egy réteget az Essence Sealing Top Coat fedőlakkjából. Bár a sok ecsethúzás kicsit megkoptatta a vékony fehér lakkot, én nem bánom, tetszik így is, kicsit rusztikusan :-)






Szoktatok francia manikűrt csinálni vagy inkább a színesebb lakkozást kedvelitek?

3 megjegyzés:

  1. Tetszik (mármint a Tiédre értettem), és mindig megpróbálkozom vele, aztán lemosom a p*csába mert sosem olyan, mint akarom.. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vagány. Próbálkoztam már vele, de sose fogtam ki normális sablont. :S

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett! Ez már géllakkozott felületre készült? :)

    VálaszTörlés