2012. október 16., kedd

NOTD: Moyra 81



Ezúttal egy őszies színű Moyra lakkot hoztam Nektek, mégpedig a 81-es számút (ennek a lakknak a hátán 81 B10 szerepel, de a netes képek alapján ez bizony a 81-es). Teljesen elfelejtettem, hogy még májusban megvettem, talán egyszer ha használtam - épp ezért tartok most néhány hétig lakkstopot: nem egy olyan lakkom van, amelyet nem, vagy csak egyszer használtam, így egy darabig nem vásárolok új lakkot (kivétel, ha valamit újra kell vásárolnom, pl a fekete nyomdázós lakk).




A Moyra 81-es egy narancsos-bronzos fényes körömlakk, ezüstös fénnyel - nem túl sötét, viszont gyönyörű!  Nagyon tetszett lakkozás közben, hogy roppant gyorsan szárad - mire végigértem a második kezemen, már folytathattam is az elsőn a lakkozást. Ráadásul egy rétegben is nagyon szépen fed, szinte már csak becsületből kentem fel a második réteget. 



Az üvegcse 12 ml körömlakkot tartalmaz, és 330-400 Ft-ért kapható, ami szerintem nagyon baráti ár ezért a jó kis lakkért!



Amióta szépen bevásároltam csillámos fedőlakkokból és körömnyomdákból, nem szívesen hordom csak így "üresen" a színeket. Ezúttal egy tigriscsíkos mintát választottam a körmök díszítésére az Essence körömnyomda lemezei közül (nem lett mindenhol tökéletes a lakkozás, de gyakorlat teszi a mestert :-)




Szeretitek a Moyra lakkokat?

5 megjegyzés:

  1. De jó a nyomdával :]
    Ez az, ami nekem is van? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakk igen, azt láttam Nálad :-)
      A körömnyomdát nem tudom

      Törlés
  2. Nagyon szép szín, és szép a körmeid formája is :-)

    VálaszTörlés
  3. Hű nagyon szép, és igen a körömforma is az! :)

    VálaszTörlés
  4. Gorgeous naildesign! The pattern is awesome and the colours match perfectly! Love it! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés