2012. október 25., csütörtök

NOTD Lora #53 körömlakkal



Most, hogy bízhatok a körömlakkozásom tartósságában, bátrabban használok sötétebb lakkokat, így újra elkezdtem a bordós-pirosas színek felé kacsintgatni. És mivel épp lakk-stopon vagyok, újra felfedezem a körömlakkos dobozom tartalmát: azokat a lakkokat, amelyeket nem, vagy csak nagyon keveset használtam. Ilyen ez a mostani Lora lakk is: egyszerre vettem négy színt, amikor legutóbb az Euro-s boltban jártam, és ezt még ki sem próbáltam.



Amit nagyon szeretek a Lora lakkokban, hogy gyönyörűen fednek és roppant gyorsan száradnak. Gyakorlatilag már egy rétegben is szépen fedett ez a lakk is – nem csíkozott egyáltalán, csupán a rend kedvéért kentem a körmömre még egy réteget. Mikor az első réteggel végeztem, folytathattam is a második réteg lakkozásával, mert tényleg azonnal száradt. Ez tipikusan az a lakk, ami fölé nem is szükséges a gyorsszárító lakk, mert nem problémás a száradása egyáltalán. Ennek ellenére én mégis felkentem a kedvenc Orly gyorsszárító fénylakkom, amit egyáltalán nem bántam meg, mert sokkal szebb, élénkebb lett a lakk színe – úgy vettem észre, hogy a Lora lakkok kifejezetten igénylik a fedőlakkot. A színe egyébként egy hideg fényű bogyószín, némi lilás fénnyel és miniatűr ezüst csillámokkal. 



A gyűrűsujjamra ezúttal az Essence Make it golden arany csillámos lakkja került – érdekes, hogy az átlátszó folyadékban úszkáló apró arany csillámok ezúttal egyáltalán nem látszanak ezen a lakkon (csupán arany fényt adnak a hideg lakknak), csak a nagyobb hatszögletű arany glitterek „emelkednek ki” a színes lakkból.

vakuval


Nekem nagyon tetszik ez a lakk is, kezdek beleszeretni a Lora lakkokba :-)


Ti szoktatok Lora lakkokat vásárolni?

8 megjegyzés:

  1. El kell mennem végre eurós boltba felderíteni, ha ilyen kincsekre lehet bukkanni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most oda is félve megyek :-)
      Ahogy a nagymamám mondta, a körömlakkok előtt megfutósodok, hogy nem álljak le nézegetni, mert akkor tuti beleugrik a kosaramba néhány (mert persze ebből 2 db kerül 350 Ft-ba :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van a lakknak! Imádom a Lora lakkokat :)

    VálaszTörlés
  3. Ez az, amit én is láttam?
    Nagyon szép, én is szeretem a Lora lakkokat :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez volt rajtam tegnap is
      Normális, hogy már kezd furcsa lenni, hogy se tegnap sem ma nem lakkoztam? :-))

      Törlés
    2. Igen, az, néha nekem is fura már :S :D

      Törlés