2012. október 3., szerda

NOTD: Lora #035 körömlakk



Az utóbbi időben kicsit hanyagoltam ezt a körömlakkot (ki ne tette volna, ha olyan sok szép szín lapul még a lakkos dobozában), pedig nagyon nagy szerelem volt anno, amikor megvettem. Ez volt az első Lora lakkom, amikor felfedeztem, hogy nálunk is kapható ez a márka. A színe szokás szerint rózsaszínes-lilás. Ezúttal egy rétegben kentem fel a körmeimre, mert két rétegben már erősen lilás beütése van, amihez viszont nem mindig van kedvem. Szeretem a Lora lakkokban, hogy egy rétegben is szépen fednek, így pedig igazán gyorsan megszáradhat a manikűrünk (persze az alapozólakk és a fedőlakk itt sem maradt el). 





A gyűrűs ujjamra ezúttal egy körömnyomda minta került (gyakorlom a nyomdázást az új palettámmal, amivel sajnos nem vagyok megelégedve maximálisan). 



A tartósságával kapcsolatban azt hiszem nem az én körmeim a mérvadóak: 1,5 nap után ez is elkezdett lepattogni, bár messze nem olyan durván, mint más lakkok. Ma annyit cseleztem, hogy magammal vittem az irodába és napközben finoman átkentem a körmök sarkát és az éleket, így nem látszott semmi csúnyaság – persze ez csak vészhelyzeti megoldás volt. 

Ugyanezt a lakkot használtam a legutóbbi visszafogott szivacsos manikűrömhöz is, nagyon szerettem ezt a szivaccsal felvitt színt a körmeimen. 



Próbáltátok már a Lora lakkokat?

12 megjegyzés:

  1. jaaj ez milyen kis szép, visszafogott de mégis mutatós!:) melyik eurosban vetted?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Cholnoky Stop shop-ban lévőben. Egyébként van máshol is a városban? Én csak erről az egyről tudok :-)

      Törlés
    2. ahaa az "aluljáró" mellett egy pici:)

      Törlés
    3. Hehe, még jó hogy így ismerem a várost :-)
      Nagyon ritkán járok a belvárosban, de szombatra tervezek egy turi-körutat, megkeresem majd ezt a boltocskát :-)

      Törlés
    4. Hát megtaláltam azt a boltot, de elég szegényes a választék. A Cholnokys üzletbe érdemes benézni, a belvárosihoz képest az kánaán :-)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk, és nagyon szép így a körmeid formája :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Én is így szeretem a formáját. Néha ha "elgurul a gyógyszer" lekerekítem őket (mint múltkor), de kb 10 perc után megbánom :-)

      Törlés
  3. Igencsak szép, olyan hercegnős, de mégis nőcis :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színe van a lakknak! Ez kell ! :) Habár múltkor nézegettem őket, és ezt tuti nem láttam, mert megvettem volna egyből :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos legutóbb én sem láttam az üzletben, de azért figyelek majd, hátha találok

      Törlés