2012. október 6., szombat

NOTD: Jollie France #77



Ma ismét egy körmös bejegyzést hoztam Nektek, ezúttal egy szép őszi színt szeretnék bemutatni, hogy ellensúlyozzam a sok cuki rózsaszínt :-)  Régebben több Jollie France lakkom is volt, de az utóbbi időben valahogy háttérbe szorultak, holott szerettem ezt az olcsó márkát. Ma egy fodrászkellékesben viszont megláttam egy állványt tele ilyen lakkokkal, és bekönyörögte egy magát a kosaramba.




Nincs túl sok őszi színem, pedig szeretem a piros és bordó lakkokat, csak hát a lepattogzás miatt félek felkenni őket. Most mégis felbátorodtam, és vettem egy új, lilás burgundi színt.



A körmeimen 2 rétegben láthatjátok. Az első rétegről nem hoztam képet, ekkor még nem volt túl meggyőző, csíkozott, de a második réteggel már elértem a kívánt eredményt ezért itt meg is álltam. 



Maga a lakk 12 ml-es és árban kb 400-450 Ft (több dolgot is vásároltam és nem tudom, ennek mennyi volt a pontos ára), egyáltalán nem sok, persze elhasználni ekkora mennyiséget szinte lehetetlen. Viszont vannak több éves Jollie France lakkjaim, amiknek semmi bajuk, így biztosan sokáig fogom még használni ezt is.
A lakk egyébként gyorsan szárad, pikk-pakk megszáradt a két réteg. Az ecsete nekem kicsit kemény, nem volt könnyű vele lakkoznom, sokat kellett utána a körömágyamat takarítani. A tartósságáról - az ismert okok miatt - nem tudok nyilatkozni.


Ismeritek / szeretitek a Jollie France lakkokat?

3 megjegyzés:

  1. Pancsi, ez a lakk nekem is meg van, meg sem tudnám már mondani, hogy hány éves és még mindig semmi baja! :) Épp ma adtam oda anyukámnak, ő is ezt a színt kente fel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bízom benne, hogy nálam is sokáig kitart majd :-)
      Jók ezek a Jollie France lakkok, kár hogy hanyagoltam őket mostanában

      Törlés
  2. Nekem egy darab ilyen márkájú lakkom van! Nagyon régi de semmi baja sincs! Szép ez a szín! :)

    VálaszTörlés