2012. október 2., kedd

Nem vált be: Alverde műszempilla hatású szempillaspirál



Be kell valljam, amióta felfedeztem az Essence termékeket (esküszöm, nem vagyok a cég ügynöke :-) egyre kevesebbet vásárolok a DM-ben, így az Alverde sminktermékei sem játszanak túl nagy szerepet az életemben. Talán ok lehet az is, hogy a bloggervilágban sem kap akkora hangsúlyt ez a márka, mint az Essence vagy a Catrice. Van ugyan egy-két szemhéjpúderem ettől a márkától, de közel sem annyi, mint a másik kettőtől. Néhány hónapja a DM-ben járva elcsábultam egy Alverde műszempilla hatású szempillaspirálra, amely a címből már kitalálhattátok, nem igazán vált be nekem. 

 

Nagyon szeretem a szilikon-kefés szempillaspirálokat (bár a Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál óta már nem a kizárólagos kedvenceim), és mivel ez a spirál is ilyen, bátran a kosaramba tettem. 



Otthon azonban amikor kipróbáltam, már nem voltam annyira elégedett a választásommal. Bár a spirál festékének színe nagyon szép fekete, felkenés után olyan, mintha egyáltalán nem is spiráloztam volna a pilláimat: semmit nem dúsít-hosszabbít a szempilláimon, csak kicsit feketébbé teszi azokat. A színen kívül viszont semmi látható hatása nincs a szempilláimon, sem egy, sem két rétegben. Nincs sem hosszabbító, sem dúsító hatás, nemhogy műszempilla hatás – ennél jobb hatást érek el a szempilláimon az 500 Ft-os Avon Color Trend szempillaspirállal is. 

Nem lehet csak a spirálkefe hibája, mert hasonló keféje van az Avon Gold 24k szempillaspirálomnak is (bár az körben tüskés, nemcsak két oldalt), amivel viszont nagyon szép pillákat tudok varázsolni, úgy érzem, a esték túl híg, így a kettő együtt pedig katasztrofális hatású. 

Ez volt az első Alverde szempillaspirálom, de ezek után valószínűleg egy jó darabig az utolsó is, mert nem hiszem, hogy újra próbálkoznék. 



Ismeritek ezt a spirált? Nektek bevált? 

5 megjegyzés:

  1. Jó távolról nézegettem eddig az Alverde-termékeket, nem voltak inspirálóak számomra, de ezek után asszem ugyanott maradnak - a polcon.
    A DM She szemcerkájával már sajnos megjártam :(
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem jött be.Megvettem /nem is olcsón../ és úgy összetapasztja a pilláimat, hogy az hihetetlen..:(( Ne vegyetek! :OO

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem bevalt,nagyon tartos es hosszabbit is.A kedvenc spiralom:) Sajnalom,hogy neked nem jott be:(

    VálaszTörlés
  5. Nekem bevalt,nagyon tartos es hosszabbit is.A kedvenc spiralom:) Sajnalom,hogy neked nem jott be:(

    VálaszTörlés