2012. október 5., péntek

Nagy körömnyomda-lemez

Néhány hete rendeltem E-bayről ezt a (6*7) 42 db mintát tartalmazó körömnyomda-lemezt, ettől az eladótól, 12 $-ért. Nagyon szeretek nyomdázni, ideális azoknak, akiknek nincs elég kézügyességük ahhoz, hogy ecsettel rajzoljanak mintát a körmökre. 


Be kell valljam, nem ez lesz a kedvenc lemezem, mert kicsit nehezen megy vele a nyomdázás. Valamiért nehezebben tudom felvenni a mintát erről a lemezről (az Essence kis lemezeihez képest), ráadásul a teljes körmös minták nagyon kicsik (ez a nagyobb probléma). Ez azt jelenti, hogy a hüvelyk- és a középső ujjamra nem jók a minták, mivel azokhoz nagyon keskeny a lemez mintája – tehát gyakorlatilag a körmeim 40%-ra kicsik a minták, ami sajnos elég zavaró, pedig szerintem nekem még nincsenek is olyan széles körmeim. Tehát aki fontolgatja e lemezek megvásárlását, az vegye figyelembe ezt is, mert fontos lehet. 

Összehasonlítottam a minták szélességét ezen a mintalemezen, valamint egy Essence mintalemezen, amivel nem volt ilyen problémám (csak hát jóval kevesebb mintából lehet választani az Essence-nél). A lenti képen egész nagynak látszik a különbség a két minta között: az Essence lemezen a teljes körmös minta 1,2 cm, a kínai lemezen pedig egy 1 cm, vagyis 2 mm-el kevesebb. Sajnos ezesetben ez a 2 mm számottevő különbség!



Olvasgattam a Bundle Monster lemezekről, amelyekből szintén nagyon sokfélét lehet kapni, azokkal kapcsolatban is felmerült már ugyanez a probléma, hogy elég kicsik a teljes körmös minták a Konad lemezekhez képest (azokat viszont nem ismerem, feltételezem, hogy méretre az Essence-hez lehet hasonló). Így most a Bundle Monster lemezekről is lemondtam. 

Fáj a fogam olyan nagy mintalemezre, mint amit Aninál láttam, ami elvileg Konad mintákat tartalmaz, de egy eredeti Konad nagy mintalemez ára kb 20 ezer magyar pénz, annyit azért nem igazán adnék érte, viszont E-bayről rendelve belekerül néhány ezer forintba, így ezt még alaposan át kell gondolnom. 
Addig marad az Essence és a próbálkozás a fenti lemezzel.

Ti milyen körömnyomda-lemezeket használtok? Meg vagytok elégedve vele?

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik az a szívecskés minta ^^ sose próbálkoztam még körömnyomdával, mindig eltervezem,aztán valahogy kimarad :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos az a minta is, valóban :-)
      Csak sajna nem túl egyszerű vele bánni

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Komoly problémáim vannak, ugye? :-)

      Törlés