2012. október 12., péntek

Mai outfit: piros nap



Az előző munkahelyemen régebben gyakran tartottunk színes napokat, ami azt jelentette hogy az egész csapat piros-rózsaszín ruhába/felsőbe öltözött - az volt szép, amikor még a főnökök is csatlakoztak. Jól nézett ki a sok csaj egy színbe öltözve, amikor együtt vonultunk :-)
Ez jutott eszembe ma reggel, amikor pirosba öltöztem: piros pulcsi, kabát és cipő - no és egy új piros szájfény. A főnököm el is nevezett a mai napra Rotkäppchen-nek, azaz Piroskának. 

Jäger most sem maradhatott le


Kabát - F&F (Tesco)
Szoknya - Mayo Chix (ősrégi)
Cipő - Deichmann


Jäger nagyon cuki volt, az egész önfényképezés alatt végig dörgölőzött a lábam körül :-)



Ilyen rövid lett a hajam a hajvágás után (nem ilyen csálé, csalóka a kép)



Tinikoromban nagyon "féltem" a piros színtől, mivel eléggé feltűnő, nem mertem viselni, akkor még jobb szerette szürke kisegér lenni - az utóbbi években viszont nagyon megszerettem, szívesen viselem bármikor, a piros cipőcske pedig csak felteszi az i-re a pontot.


Ti szívesen viseltek piros színt?


Üdv, PAncsi


7 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy és jó lett a hajad! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól áll,a cipellő a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Én is imádom, akár minden nap ezt viselném (bezzeg a barna még egyszer sem volt rajtam ...)

      Törlés
  3. Annyira jó lett a hajad! Még mindig el vagyok tőle ájulva :$

    VálaszTörlés