2012. október 30., kedd

Mai outfit, pici smink és köröm



Az első hónak és a hidegnek köszönhetően nálam is előkerültek a téli csizmák, hiába akartam konokul kitartani, hogy októberben bizony én még nem veszek fel csizmát :-)
Ezt a lila ruha egy prágai út emlékét őrzi, nagyon szeretem, egész télen, a meleg idő beköszöntéig szívesen és gyakran hordom.




Általában nem szeretem a kötött ruhákat, mert úgy érzem, elég sokat vastagít rajtam, de ez az ruha kivétel. Ráadásul jó meleg is :-)



Ruha: H&M
Csizma: talán Trend cipőbolt, Veszprém (semmi ismert márka)

Jäger ismét a lábaim körül sündörgött (dörgölőzött kicsit, majd elkezdett pofozni valamit)



Sajna a reggeli fények nem megfelelőek a sminkem lefotózásához (főleg mert nem vagyok túl ügyes még ebben), viszont elmesélném, hogy kezdek kilépni a komfortzónámból (vagyis a natúr barna sminkek bűvköréből) és gyakran kerül élénk smink a szememre. Ma a ruhához igazítottam a színválasztást, egy lila Miss Rose paletta színeit használtam. Hihetetlenül pigmentált, élénk színei vannak, eddig főleg azért ódzkodtam tőle, mert túl erősnek találtam, de rájöttem (hihetetlen felfedezés :-) hogy ha szépen alaposan eldolgozom a széleit (a 28-as natúr palettában van szép matt rózsaszínes bőrszín) akkor bátran vállalható lesz számomra az eredmény (több munkatársam is dícsérte a színeket az utóbbi időben a szememen, Emberke szerint a mai egyszerűen csak nagyon lila :-)



Külön bejegyzést nem szánnék a körmeimre, mert annyira nem lett nagy szám ez a lakkozás és nyomdázás, de itt most megmutatom:


Az alapszín egy natúr csillámos Lovely lakk (267-es számú), amire az Essence Magnetics Magic Red Carpet piros lakkjával és a lilává higított Essence Stamp it fekete lakkjával nyomdáztam többször egy kisebb mintát (a Maybelline Colorama 261-es nagyon sötét bogyószínű lakkja nekem kezelhetetlenül sűrű volt, így beleöntöttem egy részét a kifogyni készülő fekete nyomdázós lakkba)


Hordatok télen is rövid ruhákat, szoknyákat, vagy vastagabban öltöztök, mint én?

7 megjegyzés:

  1. Ez jó úgy ahogy van. :) Én is imádom a kötött ruhákat, bár tény, hogy erősítenek, de valahogy nem érdekel. :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a bejegyzést, csini vagy, jól áll a smink, szép a körmöd, és Jäger a hab a tortán :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini a ruci :) Nagyon jól áll :D

    VálaszTörlés
  4. Ó, az a gyűrű de gyönyörűűűűűűűűű! :)))
    Jó lett az összeállítás minden téren, robbanj ki egészen nyugodtan a komfort-zónádból :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Kinyúlt kötött ruha... nagyon igényes! A póklábszempillákról nem is ejtek már szót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Köszönöm roppant jóindulatú hozzászólásod, melyet természetesen neved és arcod vállalása nélkül tettél csupán.

      Törlés