2012. október 8., hétfő

Mai outfit és haj



Mivel rég volt már a blogon, ezúttal hoztam Nektek képet a mai outfitemről (jó lenne rendes magyar szót találni ehelyett), egyúttal a hajam is láthatjátok. 

Bár múlt hét elején még nyári szandiban mentem dolgozni, most már hideg van reggelente (és napközben is), így elpakoltam jövőre a nyári ruhákat és szandikat, előkerültek a zárt cipők és a harisnyák. Azért szoktam sajnálni a hidegebb évszak érkezését, mert az őszi ruhatáram nem olyan színes, nem olyan világos, mint a tavaszi-nyári - ez látszik a mai összeállításon is. 



Állatmintás felső – F&F (Tesco) 
Fekete farmerszoknya – turkáló 
Cipő – Deichmann 



És egy közeli kép, itt látszik a hajam is, viszont csinálok majd természetes fényes képet is. Az első kép óta átesett már néhány hajmosáson is, így az a vörösség, ami az Embert kissé aggasztotta, már kikopott belőle – neki és nekem is jobban tetszik így. Annyira magaménak érzem így a színt, úgy érzem, mintha mindig ilyen lett volna. Hétvégén az a gondolatom támadt, hogy talán már annyira megkopott a színező, hogy a saját hajszínem látom és azért ez az érzés, de mivel épp rákérdezett egy barátnőm, hogy új-e a hajszínem, így tuti nem kopott még ki teljesen :-) 

elég vicces fej lett :-)

Sajnos a vége eléggé száraz a szőkítő melírnek köszönhetően, úgyhogy holnap felkeresem a fodrászom és vágatok belőle néhány centit.

Jäger drukkol

Ti mit viseltetek ma?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a hajad, és csini vagy, de az első képen ott akadtam fent, hogy "jaaajjj ciiiccaaa" :D
    Én a szokásos farmer + tornacipő + hosszúujjú... de hát mondhatni, megfagytam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, a cica nem maradhat le sosem :-)
      Nekem sem volt melegem reggel... Rá kellett jönnöm, hogy elő kell vennem egy vastagabb kabátot

      Törlés
  2. Ismerős, én is fájó szívvel pakolom el a tavaszi-nyári cuccokat, az őszit még nem sikerült felturbóznom sajna, de egy hatalmas mustársárga, kötött körsállal a nyakamban indultam el otthonról, bizony hajnalban szélviharban hagytam el a házat és kifejezetten jól jött.
    Tetszik az outfited éééés a cica outfitje is :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jäger minden outfitemen tud segíteni :-)

      Nekem is szükségem lesz néhány színes sálra!
      Főleg pirosra a piros cipőmhöz :-)

      Törlés
  3. Hú a hajad nagyon szép, mikor szőke voltam nekem is ilyesmi volt. :)
    De szerintem a szoknyához egy szűkebb felső jobb lett volna, mert mindkettő bő, így sokkal teltebbnek tűnsz benne, pedig valójában irigylésre méltó az alakod. Vagy egy szűk kis ceruzaszoknya a felsőhöz. ;)
    A cicád egy tündér. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Azt hiszem, igazad van, délután már én sem voltam biztos abban, hogy ez a szoknya volt a legjobb választás a felsőhöz. No de sebaj, előfordul az ilyesmi, legközelebb jobban sikerül a párosítás :-)

      A cica inkább csak egy tündérnek tűnő ördög, de imádjuk nagyon :-))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszi!
      Most már jónéhány centivel rövidebb is :-)

      Törlés