2012. október 27., szombat

Ismét elfogyott néhány kozmetikum



Próbálom minél jobban felszabadítani a fürdőszobánkat, mert az utóbbi időben alaposan elszaporodtak a cuccaim: egy részük azért került oda, hogy váltogathassam a különböző hajápoló termékeket, másik részük pedig a rosszul sikerült kísérletezések eredménye, amelyeket most próbálok elhasználni (pl be nem vált arckrémet dekoltázsra). Ennek fényében szaporodnak ennyire az elfogyott bejegyzések is a blogon (no meg annak köszönhetően, hogy nem szeretem túl sokáig őrizgetni otthon a kiürült flakonokat, így inkább 5-6 után megírom a bejegyzést)



Balea afrikai shea vajas testápoló 
Nagyon szeretem ezeket a barna tégelyes testápolóit a Balea termékcsaládnak. Korábban több dobozzal elhasználtam a kókuszos testápolóból is, így örömmel próbáltam ki ezt a manapság oly divatos shea vajas és argánolajos testápolót is, és nagyon bevált! Felváltva használtam a Soliteint testápolóval, a bőröm nagyon gyorsan beszívta és egyáltalán nem volt száraz. Lassan kifogyok a testápolókból, és ha DM-be előbb érek oda, mint a Tescoba (ahol a Soliteint testápolót szoktam venni) akkor veszek ismét ebből a barna tégelyesből – ha jól emlékszem ez a fajta limitált kiadás volt, de kissé eltérő összetételben biztos kapható ilyesmi testápoló. 
A dobozát soha nem szoktam kidobni ezeknek a testápolóknak, a matricát lehúzom és jól jön kacattárolónak: hajgumik, kisebb csatok, hajtűk szépen elférnek benne.


Gliss Kur Shea kasmír sampon és hajbalzsam 
Teljesen elfelejtkeztem erről a félig elhasznált samponról és balzsamról, amit a raktáros dobozomban találtam – azt hiszem korábbi utazások során vittem magammal. Isteni illata van (azon kaptam magam, hogy a hajam szagolgatom, annyira), szerintem nagyon jó hajápolók. Ami miatt mostanában nem használom, hogy a folyamatos használatától nagyon selymes, kissé lelapult volt a hajam. Igazán igénybe vett, száraz hajra szerintem nagyszerűek ezek a termékek, és biztos, hogy én is fogok még később Gliss Kur termékeket vásárolni – lehet, hogy kipróbálom majd a szilikonmentes termékeiket. 


Avon Advance Techniques marokkói argánolaj sampon 
Az Avon egyik újdonsága ez a marokkói argánolajos termékcsalád, amit én is megrendeltem megjelenésekor kipróbálásra. A balzsamot már elhasználtam, most elfogyott a sampon is. Nem volt rossz tulajdonképpen egyik sem, de különösebben nem is voltam tőle elájulva – így valószínűleg nem fogom újrarendelni őket. 


Balea tusolóolaj 
Ezt is nagyon régen, gyakorlatilag még tavaly év végén vásároltam. Egy jó darabig nem is nagyon használtam, aztán pedig rákaptam. Az illata nagyon tetszett, kristálycukorral kevertem és testradírként használtam – pihe-puha és ápolt volt a használata után a bőröm. Azt hiszem ez is egy limitált kiadás volt, de a végére annyira megkedveltem, hogy ha találok még, mindenképpen veszek. 


Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó 
Erről a termékcsaládról már készítettem részletes bejegyzést is, nagyon bevált ez az arclemosó, igazán kíméletes a bőrömhöz, mégis hatékonyan tisztítja (most, hogy találtam jó arckrémet, ezzel az arctisztítóval párosítva ismét szép tiszta a bőröm). Már a második tubust használtam el belőle, és mindenképpen újravásárolom, csak megvárom a Joy Vásárlási lázat, mert ezekre a termékekre is van 20%-os kupon.


Nivea Pure & Natural deo stick (alumíniumsó mentes) 
Nyár elején kezdtem el használni ezt a dezodort, hogy tehermentesítsem a bőröm, megóvjam az ártalmas dezodoroktól. Az első hetek nem voltak ugyan könnyűek, mert hozzá kell szokni, hogy ennek a dezodornak nem olyan erős az izzadásgátló hatása, mint az alumíniumsót tartalmazó társainak, de végül bevált (ami nem azt jelenti, hogy azóta büdösen közlekedem :-) 
Írtam róla részletes véleményt is, itt megtaláljátok, már újra is vásároltam. 


Avon ajakápoló szájfény jojobaolajjal 
Nagyon szeretem ezt az ajakápolót, ami egyben színtelen (illetve picit rózsaszínes, de ez inkább csak a papírzsepin látszik) szájfény is. Natúr sminkek tökéletes kiegészítője, hétvégenként, ha nincs kedvem sminkelni, a szempillaspirál-szemceruza mellett ez kerül még az arcomra (pontosabban a számra). 
Csőrös tubusa van, amit azért szeretek, mert egy kézzel, akár tükör nélkül is fel tudom vinni a szájfényt az ajkaimra – az applikátoros szájfényekkel ezt már nem tudom megtenni, azokhoz kell két kéz és tükör (legalábbis nekem). 
Folyamatosan újravásárolom ezt a terméket is, már használatba is vettem az utódját a hosszú hétvégén. 



Ti mit fogyasztottatok el mostanában? Nálatok is szoktak halmozódni a ritkábban használt kozmetikumok?



5 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy a GlissKurnak is van szilikonmentes terméke :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamelyik blogon olvastam, hogy a lila csomagolású termékcsalád szilikonmentes :-)

      Törlés
  2. Igen van a GlissKurnak szilikonmentes családja, sötétlila csomagolású. Én most azt használom, de nem dobtam tőle hátast.

    VálaszTörlés
  3. Most végeztem ki az argánolajos Yves Rocher tusfürdőmet - nagyon szépen megköszönte a bőröm, tényleg puhítja és szerencsére nincs az a hatása mint a többi sima tusfürdőnek, hogy utána a bőröm felülete olyan mintha hódara esett volna rá azaz hogy a felső rétege kiszáradás következtében offolta magát :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Szerencsére már régóta nincs felhalmozódott termék kupacom:D. Meg persze úgy vagyok vele, ha már megvettem, akkor el is használom, ha jó ha kevésbé jó akkor is. :) Én most 2 termékkel szenvedek, remélem elfogynak mihamarabb, sajnos nem annyira váltak be :( és már kinéztem, mit veszek helyettük :D

    VálaszTörlés