2012. október 1., hétfő

Himalaya Herbals diós arcradír



Sokat lelkendeztem már a Himalaya Herbals család arctisztítóiról, azóta is minden nap használom a szappant, az arctisztítót és a tonikot. Ami miatt ezt a családot választottam, hogy tiszta, növényi alapanyagokból van, és igazán kíméletes a bőrrel (ráadásul drogériás termékek között nem találtam alkoholmentes tonikot). Így amikor új bőrradírt kerestem és épp olvastam pozitív véleményeket erről a termékről, egyértelmű volt, hogy ebből a családból választok. 


Amit ígér: 
Aktív hatóanyag tartalma 100%-ban növényi eredetű
Több mint a napi megszokott arctisztítás. Mélyen tisztítja az arcbőrt, szabaddá téve a pórusokat. Serkenti a bőrmegújulási folyamatokat, így a bőr lágy és ragyogó lesz. 
A hétköznapi arctisztítás nem távolítja el az elhalt hámsejteket és a mélyen beágyazódott szennyeződéseket, így a bőr élettelen lesz, a mitesszerek kialakulásának talajává válik. A rendszeres hámlasztás a mélytisztítás kulcsa. Az arcradír dióhéj szemcséket tartalmaz, amelyek gyengéden megtisztítják a bőrt az elhalt hámsejtektől és a mitesszerektől. E-vitaminban gazdag búzacsíra olaj tartalmának köszönhetően hidratálja a bőrt és biztosítja a természetes vízháztartás egyensúlyát. Az alma táplálja és ragyogóvá teszi a bőrt.
Használata: Gyengéden masszírozza szivaccsal, körkörös mozdulatokkal az arcára, kikerülve a szem környékét, majd öblítse le. Használja heti 2-3-szor az egészséges, ragyogó bőrért!
Használata javasolt: Normál és zsíros bőrre. Az arcbőr mitesszerektől való megtisztításához.
Hypo-allergén, állatokon nem tesztelték.

A termék összetétele: 

Forrás: Krémmánia

Tapasztalataim szerint egy finom, mechanikus bőrradír, a benne található diónak köszönhetően fincsi diós illata van, engem anyukám diótortájára emlékeztet. Világosbarna színű, sűrű krém, amelyben apró kis sötétebb barna dióhéj darabkák találhatóak, ezek segítenek nekünk az elhalt hámsejtek eltávolításában. A bőröm radírozás után pihe-puha és hidratált, egyáltalán nem szárítja az arcbőröm, inkább úgy érzem, hogy ad neki egy kis pluszt, hidratálja, nem véletlenül érzem olyan finom krémesnek az anyagát. Radírozás után pár percet az arcomon hagyom, ha nincs időm tápláló pakolásra, ez is segít, rugalmas és életteli a bőröm a használata után.



A korábban használt Balea aloe verás arcradírhoz képest jóval kíméletesebb: nem dörzsöl olyan durván, kisebbek benne a radírozó szemcsék, így nem is pirosodik ki az arcom annyira az arcradírozás után (ami azonban nem feltétlenül a Balea termék hibája, hisz én is hibás vagyok, csak finomabban kellett volna dörzsölnöm a bőröm). Heti egyszer használom ezt a bőrradírt, mivel a gyengéd radírozó arclemosó is napi használatban van, így nem szükséges ennél gyakrabban alkalmazni ezt a bőrradírt. 

A tubus 75 ml arcradírt tartalmaz, amiért akciótól függően kb 1.300 – 1.500 Ft-ért juthatunk hozzá a drogériákban – szerintem megéri az árát! Ha valaki nem szereti a diót, kapható még barackos arcradír E-vitaminnal (normál és száraz/érzékeny bőrre) valamint nim arcradír problémás bőrre ebben a termékcsaládban - azt hiszem én a barackost is kipróbálom, ha ez elfogy.



Ismeritek, szeretitek ezt a bőrradírt? Milyen bőrradír vált be Nektek?



1 megjegyzés: