2012. október 14., vasárnap

Hétvégi zsákmányom



Ahogy sok más bloggerina, megmutatnám Nektek én is, miket vásároltam a hétvégén. Azért nem neveztem Glamour napos zsákmánynak, mert az újdonságok egy része nem eme akcióból származik. 





A C&A-ban az Ember vásárolt be, én ezúttal semmi fogamra valót nem találtam. Amit főként azért sajnálok, mert a szatyorba tett reklámújságban viszont már több ruhadarab is nagyon tetszik, azok viszont csak október 18-tól kerülnek az üzletek polcaira.


A New Yorkerben már több darab is szimpatikus volt: egy burgundi ruha jött velem haza (és eszembe jutott Dia, aki hasonlóan csinos ruhát talált a kínaiban)



Valamint egy kis fekete boleró, amit ujjatlan ruhákhoz vettem




A Tally Weijl kínálatából egy bézs-fekete szoknya tetszett meg - bár elsősorban felsőket és ruhákat kerestem, ez annyira megtetszett, hogy nem akartam otthagyni:



A Triumph táska tartalmának bemutatásától eltekintenék, legyen elég annyi, hogy a fehérnemű és harisnya készletem is bővült :-)

A DM-ben vásárolt dekorkozmetikumok:


Max Faxtor 2000 Calorie fekete szempillaspirál
L'Oréal Color Infaillible szemhéjpúder: 033 Tender Caramel
Manhattan Soft Mat ajakápoló krém: 54L
Maybelline ColoRama körömlakk: 261 (sötét bogyószín)


Rossmannban is jártam:


Az Essence pult ismét veszélyesnek bizonyult...  Azt hiszem lassan tényleg hívhatom magam körömlakk-mániásnak, mert ismét hazajött velem néhány lakk - lassan ideje lesz lakkstopot tartanom.
Amiket vettem:
Essence Color & Go körömlakk: Go Bold!
Essence Color & Go körömlakk: Cookie Love - ezt már ki is próbáltam, nagyon szép
Essence Special Effect topper: 12 Holo topping, please!
Helia-D Golyós ránctalanító szérum - Vattacukor Virág egy bejegyzésében figyeltem fel rá, azóta ki akarom próbálni - a szememre szerettem volna egy könnyű szérumot, amit reggelente használnék sminkelés előtt
Essence Stay With Me szájfény: Kiss Kiss Kiss
Essence Make-up to Match alapozó - bár nem túl nagy a fedése, nekem nagyon bejött és újra is vásároltam (bár először el akartam használni a Garnier BB krémet, de azt nem esik jól minden nap használni, így valószínűleg majd váltogatom őket)
Essence körömnyomdalemez - mindig átnézem őket, ha a Rossmannban járok, így hamar észreveszem, ha feltűnik egy (számomra) új lemez; most is ez történt, gyorsan le is csaptam rá, elsősorban a repedezettnek tűnő francia manikűr mintája miatt


Jártam turiban is, ahonnan ezúttal egy felsőt és egy ruhát hoztam el:





Illetve a fodrászkellékesbe is beugrottam:


Moyra körömlakk Nr 99: djkaty képei óta kell nekem is ez a lakk, nagyon megörültem, amikor megláttam, gyorsan le is csaptam rá - kíváncsi vagyok hogy fest majd pl a fenti Colorama lakkal
Körömlakkhigító - régóta kerestem, rendeltek nekem; bár mostanában a sok új lakkot használom, azért jó ha van itthon egy kis lakkhigító a régi kedvencekhez
Gyantapatron - ilyenkor télen szívesebben elpepecselek a gyantázással, és kifogyott a régi patronom


No ennyi volt a nem kicsi zsákmányom erre a hétvégére. Ha érdekel valami részletesebben, írjátok meg megjegyzésbe!

Ti mit vásároltatok a hétvégén?

18 megjegyzés:

  1. Minden tetszik, a 99es moyrára én is hajtok, a holo topperre kíváncsi leszek, mit gondolsz róla (én épp most kentem fel nude lakkra), a nyomdalemez meg a baglyos? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és ha nem vagyok indiszkrét, a lakkhigító mennyi? :$

      Törlés
    2. 20 ml 175 Ft
      A Kinizsi üzletházban lévő fodrászkellékesben vettem

      Törlés
    3. Nem, nem baglyos: Eiffel torony, szívecske, smiley, paca és egy repedezett francia manikűr sablon van rajta
      (készítek majd képet róla, most épp nem sikerült, inkább én látszódtam, mint a minták :-)

      Törlés
    4. Ó, basszus, múltkor voltam bent, de elfelejtettem venni.. :D
      Na majd ha megint megyek :]

      Törlés
  2. Hűűű, mennyi szépség! Kíváncsi vagyok a körömlakkos kombóra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már a körmömön van, remélem le is tudom fotózni ma és megmutatom

      Törlés
  3. A Manhattan ajakápoló krémet mennyiért vetted?*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1.499 Ft volt a teljes ára, kuponnal 799 Ft -ot fizettem érte

      Törlés
  4. A Tallys szoknya annnyira tetszik,nem is láttam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé el volt rejtve, én is véletlenül találtam rá :-)

      Törlés
  5. Mennyi szépséget vettél! A Manhattan Soft Mat ajakápolót kb fél órát nézegettem a DM-ben de végül nem hoztam el pedig két szín is KELL kategória volt, csak sajnos muszáj voltam nemet mondani nekik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kissé bizonytalan voltam, hogy mit vegyek a DM/She/Manhattan kuponon, aztán amikor ácsorogtam a Manhattan pult előtt, eszembe jutott, hogy az egyik blogon nagyon dícsérte valaki ezt az ajakápolót, így kis gondolkodás után megvettem :-)

      Törlés
  6. Nagyon jó dolgokat vettél. :) Én ma voltam de már semmit nem találtam amit kinéztem magamnak előzőleg. :S

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem néztem ki semmit előre, így nem ért csalódás :-)
      Egyébként én is vasárnap vettem a Glamouros ruhákat!
      Szombaton nem tudtam és nem is akartam menni, nem szeretem a nagy tömeget ...

      Törlés
  7. Nagyon jó dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
  8. oo csini az a ruha, én is láttam a boltban:)
    amugy én is csalodottan jöttem ki c&aból..ami tetszett volna az túl drága volt a többi meg tök gyökérül állt rajtam=(

    VálaszTörlés
  9. úú..mennyi jó cucc...az a szoknya...az vmi álom!! :)

    VálaszTörlés