2012. október 24., szerda

Fail: Color Trend fésűs szempillaspirál



A sorozat első részénél még nem mertem ennyire leegyszerűsíteni a címet, de mivel ez rövidebb, ezentúl inkább Fail sorozatnak nevezem azokat a bejegyzéseket, amelyekben azokat a termékeket mutatom be, amelyek nem váltak be nekem. Azért kapnak ezek önálló bejegyzést, mert a részletes teszteket inkább arról írom, ami bevált, hisz azokat van kedvem egy alapos teszthez szükséges elég ideig folyamatosan használni, az elfogyott bejegyzésekből pedig azért maradnak ki, mert ezeket jellemzően nincs kedvem elhasználni. 

Őszintén szólva néha én sem értem magam, hogy ha már találtam olyan szempillaspirált, ami bevált, akkor miért próbálkozok folyton-folyvást újabb áldozatokkal. De bízom benne, hogy nem vagyok egyedül ezzel a kísérletező kedvvel, hisz hogy fedezhetnénk fel újabb és újabb jó dolgokat, ha mindig csak a régi bevált cuccainkat használnánk? 

Néhány hónapja jelent meg az Avon kínálatában a Color Trend család új típusú, fésűs szempillaspirálja (a Color Trend termékcsalád átcsomagolásával viszont egyelőre (?) kikerült a katalógusból ez a termék). Mivel a sima Color Trend spirál nem is teljesít olyan rosszul (legalábbis az én viszonylag hosszú szempilláimra) gondoltam kipróbálom ezt az új kefés terméket. 



A fésűs szempillaspirál ezesetben azt jelenti, hogy maga a spirál keféje valóban olyan, mint egy fésű. Csak az egyik oldalon vannak vékony kis fogai, és emiatt nekem elég nehéz használni ezt a terméket. Ha nem megfelelő szögben érintem a szempillákhoz, akkor a festékes oldalával simítom végig a pillákat, aminek köszönhetően hatalmas adag festék kerül a pillákra és összetapasztja őket. Persze ezt sejthettem volna már az elején is :-)




A spirál egyébként 7 ml festéket tartalmaz, a katalógusban akciósan 6-700 Ft-ért volt kapható. A festékével nincs baj, hétvégeken más spirálkefével használom néha, sőt az is lehet, hogy kimosom a spirálkefét és az összeragadt szempillák szétválasztására használom majd, csak a szempillák festésére nem vált be nekem.


Ti próbáltátok ezt a szempillaspirált, vagy mást a Color Trend termékek közül?

6 megjegyzés:

  1. Én az új rúzsukat...És fantasztikus...:O
    Meglepődtem rajta, hogy milyen jó...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szájfényen gondolkodtam,de végül nem rendeltem meg.
      A matt körömlakk viszont nagyon bevált, már a munkatársaim is rendeltek belőle, annyit áradoztam róla :-)

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem is megvan ez a spirál, pont ma is ezt használtam. Nekem nem igényel különösebb erőfeszítést a kefe megfelelő használata, így én nagyon szeretem, mert az egészen hétköznapitól az erőteljesebb hatásig lehet vele "építkezni". Szépen szétválasztja a pilláim.

    Esetleg, ha egyszer nagyon sok időd lesz és nem tudod mit kezdj magaddal, érdemes lenne kicsit gyakorolni vele, mert szerintem még meg is szeretheted. :)

    A új rúzsok nekem is nagyon tetszenek, szerintem jól eltalálták. (a dizájn is tetszetős)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az volt a legnagyobb bajom vele, hogy csak egy kifejezett szögből működött, ha picit is elfordítottam, akkor iszonyatosan összekente a pilláim.
      Talán próbálkozok még vele - de ehhez tényleg idő kell, mert a reggeli készülődésben egy ilyen hiba "végzetes" lehet.

      Ha már ennyi dícséretet kapnak az új rúzsok, talán teszek velük egy próbát :-)

      Törlés
  3. Én nem mostanában rendeltem avonból, rúzsokra mindig vágyok, de mindig elmarad a rendelés valamiért, viszont ha jók, akkor egyet megejtek majd valamikor :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szinte minden katalógusból rendelek ugye, de talán a rúzsokat rendelem a legritkábban - valószínűleg azért mert inkább szájfényeket használok.
      Régebben volt Color Trendes rúzsom, azt szerettem - na szépen rábeszélem saját magam a rendelésre :-))

      Törlés