2012. október 8., hétfő

Elfogytak



Igen, már megint hoztam Nektek virtuálisan néhány kiürült flakont :-) Nagyon belehúztam az elhasználós projektbe! Bár úgy látom, más bloggerinákhoz képest eléggé elaprózom ezeket a bejegyzéseket, de nem akarom túl sokáig őrizgetni az üres dobozokat (kicsi a lakásunk így is :-) 



A most kiürültek között van vegyesen olyan, amit sajnálok és olyan is, ami nem különösebben sirattam meg, miután kiürült. 

Avon Advance Techniques hajtápláló balzsam marokkói argánolajjal 
Az Avon új hajápoló családja, melyet gondoltam én is kipróbálok. Az illata nagyon finom, a hatása sem rossz, viszont semmi különlegeset sem éreztem, így visszatérek a polcokon ácsorgó hajpakolásokhoz és nem vásárolom újra. 

Nivea Blonde Gloss hajbalzsam festett vagy melírozott szőke hajra
Sokkal szebb és ragyogóbb a hajam színe, ha ezt is használom, így ez a hajbalzsam beépült a hajápoló rutinomba. Nem önmagában használom, mert nem tudom, hogy a száraz végekre elég hatékony-e, így keverem a másik balzsammal, pakolással. Újravásároltam, már használom is az utódját. 

Avon Advance Techniques hajvégápoló szérum 
Írtam már bejegyzést az Avon hajápoló olajairól, a véleményem azóta sem változott. Minden hajmosás után használom, mert enélkül nehéz kifésülni a hajam a száraz hajvégek miatt (az olajos pakolás hajmosás előtt sokat segít a hajam állapotán, de enélkül azért mégis nehéz a kifésülés). Újravásároltam, és folyamatosan rendelem is minden alkalommal, amikor akciós a katalógusban (mint pl most, 699 Ft a 2012/14-es katalógusban) 

Avon gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel 
Ezt a terméket is folyamatosan használom, tartok egyet az irodában az íróasztalomon és egy van a sulis táskámban is. Elég szárazak a kezeim, ezért minden kézmosás után krémezgetem, hogy puha legyen a bőröm, így nem csoda, hogy elég gyakran szerepel ez a kézkrém az elfogyottak között. Folyamatosan újravásárolom, ugyanúgy, mint a hajvégápolót: amikor akciós a katalógusban, akkor feltankolok belőle. 

Himalaya Herbals alkoholmentes tisztító és frissítő arctonik 
Róla is volt már bejegyzés: nagy kedvenc ez az arctisztító család nálam. Alkoholmentes tonikot nem sokat találtam a drogériákban, így nagyon örültem, amikor kipróbáltam és bevált. Nem húzódik utána az arcbőröm, viszont mégis felfrissül a használata után. Újravásároltam, ráadásul nagy örömömre az új csomagolásnak már felpattintható kupakja van, nem kell csavargatni. 

Essence Better Than Gel Nails alapozó lakk 
Olyan sokan zengtek ódákat erről az alapozó lakkról, nekem is ki kellett próbálnom. Sajnos nálam nem hosszabbította meg a körömlakkok tartósságát: 1,5-2 napnál többet semmi nem bírta a körmeimen, de volt olyan is, ami 12 órát sem. Viszont ennek ellenére nem mondanám, hogy nem jó ez a lakk, mert a lábamon bevált, csak a kezem körmei nem tűrik meg magukon a körömlakkot. Elég sok alapozó lakkot kipróbáltam már, és látom, hogy az én körmeim a bűnösek: a legmárkásabb lakkok sem tartósak rajta, így most más megoldást keresek és nem vásárolom meg újra. 
Ez a lakk egyébként nem elfogyott, hanem egyszerűen besűrűsödött – bár már csak az alján volt egy kicsi, de tegnap már nem tudtam vele lakkozni, annyira sűrű volt. 



Ti miket használtatok el mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése