2012. október 13., szombat

Color Trend Suede körömlakkok: Soft Violet & Fuchsia Feel



Két új körömlakkot mutatnék be Nektek: a tegnap érkezett Avon Color Trend körömlakkokat. Mint az Avon zsákmányos bejegyzésemben már említettem, régen vettem utoljára Color Trend lakkokat, de a 2012/14-es katalógusban megtetszettek ezek az új, mattra száradó színek, így a háromból kettőt gyorsan meg is rendeltem. 




A lakkok ezüst glittereket tartalmaznak, két rétegben szépen fednek és mattra száradnak. A Soft Violet szín került a hüvelyk-, középső és kisujjamra, a Fuchsia Feel pedig a mutató- és gyűrűsujjamra. A Soft Violet egy sötét lila, a Fuchsia Feel pedig a nevéhez hűen erős rózsaszín lakk - nekem mindegyik nagyon tetszik!





Nos, én nem vagyok a matt körömlakkok híve, jobban szeretem a fényes lakkokat, ezen szerencsére könnyedén lehet segíteni: először 2 ujjamra (kis- és gyűrűsujj) kentem az Essence Sealing top coat fedőlakkjából, itt láthatjátok egymás mellett a matt és a fényes verziót:



Majd mivel tetszett az eredmény, az összesre felkerült a fényes fedőlakk - nekem így sokkal jobban tetszenek a lakkok, de ez persze egyéni preferencia kérdése.





A lakkok 8 ml-esek, a jelenleg érvényes katalógusban 459 Ft-ba kerülnek. A fenti két színen kívül még egy kékes lakk is kapható, a három lakk együtt a lenti képen látható:

forrás


Mint írtam, nekem mindkét lakk nagyon tetszik (a fényes változatban), így minden bizonnyal sokszor fogom őket viselni. Emellett bízom benne, hogy az Avon még sok szép színes megoldással fog minket elvarázsolni ebben a családban - ígérem, ezentúl nem lapozom át ezeket az oldalakat a katalógusban! :-)


Hogy tetszenek? Szeretitek a glitteres lakkokat?

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kicsit hasonlít a Steel my heart nevű catrice lakkhoz, legalábbis így kép alapján.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem a képeket arról a lakkról: az állaga valóban hasonlít, csak az alapszín nem: ezek szép színesek :-)

      Törlés
  3. Hmmm, nem rosszak, jobbak, mint vártam a katalógus alapján! Viszont nekem mindkét felállásban tetszik, mattan és fényesen is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen, a katalógus képeiben nem lehet bízni
      Fél órát (talán többet is) gugliztam, mire összeállítottam a rendelésem...

      Törlés
  4. Nagyon különleges ez a matt hatás! De a fényes is jó... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy csak én leszek olyan korlátolt, hogy csak a fényes tetszik :-)

      Törlés
  5. Nagyon jól néznek ki felkenve is! Valahogy rosszabbra számítottam, de nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a katalógusban elég bénán néztek ki ezek a lakkok - ha nem látok egy blogon róluk képet, tuti nem rendelem meg én sem :-)

      Törlés
  6. Na, akkor ezek után már meg merem rendelni őket :-)

    VálaszTörlés
  7. Ahhh...az a sötétebbik álomszép!!! Jaj pont ma jártam Avon pultnál és ha már tegnap láttam volna ezt a bejegyzést akkor tuti biztos hogy elhozok egy ilyet is. Tényleg szuper, nekem matt kivitelben jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de sajnálom!
      De talán jársz még Avon pultnál a közeljövőben :-)

      Törlés
  8. De szépek! Nekem mattan jobban tetszenek. :) Bánom, hogy én nem rendeltem meg őket.

    VálaszTörlés