2012. október 12., péntek

Avon zsákmány 2012/14



Bár a korábbi katalógusból nem rendeltem (túl sokat vásároltam előtte és nem akartam halmozni), a 2012/14-es katalógust már nem akartam kihagyni - olyan sok jó ajánlat volt benne. A teljes katalógust ezen a linken tudjátok megnézni, ha esetleg nem volt még rá alkalmatok. Íme, amiket ebből a katalógusból rendeltem:




Color Trend Suede körömlakk: Soft Violet & Fuchsia Feel
Nagyon rég vettem már Color Trend körömlakkokat! Eredeti terv szerint a másik típusú Avon lakkból rendeltem volna, de pont azok a színek nem szerepeltek az akcióban, amelyeket kinéztem, ezekről viszont igazán tetszetős képeket láttam a neten, így megrendeltem őket. Mattra száradó glitter lakkok - bár nem szeretem a matt lakkokat, a glittereket viszont igen, így gyorsan megrendeltem őket (a mattságon lehet segíteni némi színtelen fény lakkal :-)

Advance Techniques hajvégápoló szérum
Jó áron kínálták a katalógusban, így gyorsan rendeltem is. Minden hajmosás után használom, nem szeretném ha véletlenül úgy fogynék ki belőle, hogy nincs itthon tartalék.

XXL Gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel
Minden nap, minden kézmosás után használom - régen ekcémás volt a kezem, szerencsére ma már nincs semmi baja, csak annyi, hogy folyamatosan krémeznem kell, de ennyi belefér. Örültem ennek az XXL kiadásnak, így legalább sokáig kitart egy krém (és kevesebb szemét termelődik, de ezt már a környezetvédő énem mondja)

Advance Techniques  2az1-ben hajfénysampon
Ez nem az enyém lesz, hanem a Pasié - olyan finom selymes lesz a haja ettől a sampontól, imádom simogatni hajmosás után :-)

Anew Clinical Pro ránctalanító szérum
Nagyon bevált a gyógyszertári hidratáló krém, amiről itt írtam. Viszont úgy érzem az én koromban (hát ez elég hülyén hangzik, de így van) már kell mellé valami kiegészítés. Nem vagyok ráncos (bár ha vigyorgok, mint ennél az outfit bejegyzésnél) akkor csinos kis szarkalábak látszanak a szemem mellett - az egyetlen dolog, amiért ez nem bánt, mert tudom, hogy a sok mosolygás miatt alakultak ki, és ezeket egy cseppet sem bánom, és ezentúl sem fogok kevesebbet mosolyogni. Viszont kell valami csökkentő - aztán 20 év múlva meglátjuk, hogy sikerült. 

SuperShock gél állagú szemhéjtus: Black
Rendszeresen használom, nagyon szeretem, ezzel tudom a legszebb vékony vonalat húzni a szempilláim tövébe! Az utolsó darabot vettem ki a tartalékos fiókomból, így mivel épp jó áron volt a katalógusban gyorsan megrendeltem. 

Extra Lasting ajakrúzs: Pink Peach
Nem vagyok nagy rúzsos, de ez olyan jó áron volt (a spirállal együtt rendelve) hogy gondoltam kipróbálom. Egész jó véleményeket kapott a Krémmánián, remélem nekem is beválik.


A körömlakkokról és a rúzsokról mielőbb (remélhetőleg hétvégén) hozok swatchokat.


Ti mit rendeltetek ebből a katalógusból?


1 megjegyzés: