2012. október 1., hétfő

200. bejegyzés és nyereményjáték (lezárva)



Már napok óta izgatottan figyelem a számlálót, hisz az oldalmegjelenítések száma meghaladta a 25 ezret, emellett néhány napja fél éves múlt a blog! 



Köszönöm Nektek olvasóim, hogy velem vagytok és bízom benne, hogy még sokáig olvassátok a blogom!
Mivel a blog bejegyzéseinek száma ezzel eléri a 200-at is, úgy gondoltam, megleplek Titeket egy kis nyereményjátékkal. Ezúttal Avon termékeket válogattam a nyereménycsomagba, mégpedig a következőket:

Skin So Soft tusfürdő ásványi anyagokkal az aranyban ragyogó bőrért
Skin So Soft testápoló ásványi anyagokkal az aranyban ragyogó bőrért
SuperShock gél állagú szemhéjtus Black/Fekete
Colour Style szempillaspirál Black/Fekete




Ha szeretnéd megnyerni, csupán annyit kell tenned, hogy légy a blog nyilvános követője és hagyj egy megjegyzést e bejegyzés alatt!

A játék egy hétig, azaz október 8. éjfélig tart, sorsolás (előreláthatóan) október 9-én.


33 megjegyzés:

  1. gratulálok:) és köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :) Remélem én is elérem majd ezeket a számokat! :) Ezúton pedig jelentkeznék. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :) Várom a többi szuper bejegyzést! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a blogodat! Kívánom, hogy még nagyon sok örömöd és sikered legyen vele! :) Puszi

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, és úgy örülök annak, hogy "újra" Rád találtam, és a személyes találkának is :]
    Nem felejtettem ám el, amit beszéltünk, meg is találtam már, valamikor sort kerítünk rá, hogy odaadjam. ;]
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Remélem, még sok posztodat olvashatom majd :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok az eddigi bejegyzéseidhez! Szeretem a blogodat! :)
    Így tovább, sok bejegyzést még nekünk! :)

    VálaszTörlés
  8. Gratula! :) Nagyon szeretem a blogodat, benne van a TOP5-ben. :) További sok-sok postot még! :)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, és köszönjük a játékot :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Gratulálok! :)
    És a követőd vagyok már egy ideje! :)
    És még sok-sok bejegyzést szeretnénk tőled! :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok!Kívánok még 200 bejegyzést és sok sok oldalletöltést!:)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok és csak így tovább!
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a bloghoz és ehhez a sok szép számhoz! :)
    Az ajándékcsomag pedig nagyon klassz. :)

    VálaszTörlés
  14. Csak így tovább!! :) nem a nyerési lehetőség miatt, de érdekelne, hogy hogyan lehetnék az olvasód hivatalosan is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csuda vigye el, hogy még mindig nem működik rendesen ez a feliratkozós rész...
      Próbáltad azt, amit az oldalsávban írtam, hogy másold ki a blog URL címét, majd illeszd be a Blogger Olvasnivalók listája Hozzáadás részébe?
      Vagy ha átírod a blog címének végét .hu-ról .fr-re és utána iratkozol fel?

      Törlés
  15. Gratula :)
    Még legalább ugyanennyit :)
    A nyeremények pedig nagyon klasszak :) Nem bánnám ha Fortuna nekem kedvezne :)

    VálaszTörlés
  16. Jujj hát nagyon gratulálok :) nálam is van most egy nyereményjáték: http://chic-from-thrift.blogspot.hu/2012/10/giveaway-giveaway-giveaway.html

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok! Bloglistámban benne vagy, sajna rendszeres követődnek nem tudok feliratkozni, valami nincs beállítva helyese, nálam ezt írja ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálod esetleg azt, amit Lolának is írtam, avagy hogy
      másold ki a blog URL címét, majd illeszd be a Blogger Olvasnivalók listája Hozzáadás részébe?
      Vagy ha átírod a blog címének végét .hu-ról .fr-re és utána iratkozol fel?

      Furcsa, mert közben meg van aki fel tud iratkozni, mások viszont tényleg nem... Jó lenne, ha megoldódna már ez a probléma a blogspot-on (sóhaj)

      Törlés
  18. Gratulaa.. És még szeretnénk soksoksoksok posztot. :)
    Köszi a játékot,én is szeretnék résztvenni. (:

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok!:))
    Szeretnék jelentkezni a játékra, köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  20. Hajrá, csak így tovább! És köszönöm, ha részt vehetek a játékban! :)

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok!:)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan kíváncsiak a blogodra :) Már az elejétől nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok és köszi, hogy gondoltál ránk ezzel a játékkal kapcsolatban! :) Még sok követőt! :*

    VálaszTörlés
  24. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  25. Nemrég találtam rá a Blogodra, nagyon tetszik, hasznos információk :) Gratulálok és további sok sikert. A játék nagyon jó ötlet, köszönöm a lehetőséget! További szép napot Neked!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Nagyon tetszik a blogod, igazi csajos! :)) Jó lenne végre nyerni egy kis csomagot, eddig mindig más örömének örültem. :) (még én sem találtam meg a nyilvános követési lehetőséget, de rajta vagyok az ügyön)

    Puszi

    VálaszTörlés
  27. Szia! Nagyon gratulálok a blogodhoz, további sok-sok örömöt kívánok hozzá. Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok, még legalább 10x ennyit :). És köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  29. Gratulálok! :) Szeretnék jelentkezni én is, L néven követlek :)

    VálaszTörlés