2012. szeptember 26., szerda

Zsákmányos bejegyzés



Kissé eltűntem mostanában, aminek roppant prózai oka van: elkezdtem tanulni a novemberi (!) vizsgáimra. Bár sokan felsóhajtotok talán, hogy messze van az még, most úgy érzem, hogy bizony bele kell húznom, ha alaposan szeretnék felkészülni és jól vizsgázni. Ezért valószínűleg kissé ritkulni fognak a bejegyzések (legalábbis addig, amíg nem lanyhul a tanulás iránti lelkesedés :-). Megpróbálok minimum kétnaponta egy bejegyzéssel jönni, aztán meglátjuk, hogy tudok-e rajta sűríteni vagy sem. Ezúttal néhány új cuccom szeretném megmutatni Nektek, miket az utóbbi egy-két hétben vásároltam.

Eljutottam turkálóba, ami nálam nagy szó :-)
Annyi csinos ruhát láttam itt-ott blogokon, amelyek arra ösztönözzek, hogy gyakrabban menjek én is, hátha találok néhány tuti darabot. Még soha nem volt tunikám, ez a próbadarab - itthon már kicsit nagynak éreztem, de majd hétvégi laza szerkónak jó lesz (vagy kismamaruhának x év múlva :-))




És még két farmerszoknya is jött velem haza:





Két új őszi cipő; bár nem túl praktikus ugyanolyan cipőket vásárolni, de ez annyira megtetszett, hogy módosítottam az eredeti terven, hogy "csak" piros cipőcskét vásárolok.



Jäger még dorombolt is neki


Az Euro boltban is jártam:

összesen 700 Ft :-)


Két szemhéjpúder, kísérletezni. Úgy érzem, ki kell lépnem a komfortzónámból szemsmink terén, gondoltam néhány új, eddig nem használt szín segíteni fog, így ezeket vettem, szintén potom pénzért, így nem lesz lelkiismeretfurdalásom, ha ritkán használom csak őket



Ti mit vásároltatok mostanában?

6 megjegyzés:

  1. A tunika meg a cipőcskék nagyon bejönnek, és a MR szemhéjpúderekre is nagyon kíváncsi leszek, jó kör volt :P

    VálaszTörlés
  2. Ezt a cipellőt ma én is szemügyre vettem :)

    VálaszTörlés
  3. A tunika nagyon tetszik, a cipők se rosszak, csak szerintem ne állna nekem jól egyik másik szín. :D Ügyes voltál. ^^

    VálaszTörlés
  4. Ezt a piros cipőt én is próbáltam, annyira szép :) de mág rám vár a Decihmannban :D

    VálaszTörlés
  5. Az a piros cipő! *. És a lakkok! :O :)

    VálaszTörlés