2012. szeptember 16., vasárnap

This or That TAG



Tinasmink oldalán láttam ezt a TAG-et, érdekesnek találtam, úgy döntöttem kitöltöm. Annyira megtetszett, hogy megkerestem az eredetit és kiegészítettem még néhány hiányzó kérdésekkel. 

SMINK
pirosító vagy bronzosító? pirosító, bronzosító inkább csak nyáron, akkor sem mindig
szájfény vagy rúzs? szájfény
tus vagy spirál? spirál, szemspirál mindig kell (bár már a tus is kezd szinte mindennapivá válni)
alapozó vagy korrektor? alapozó, az általában elég :-)
natúr vagy színes szemhéjpúder? natúr
préselt vagy por állagú szemhéjpúder? préselt
ecset vagy szivacs? ecset (most már, de csak nem régóta)


DIVAT
farmer vagy melegítőnadrág? farmer
hosszú vagy rövid ujjú póló? rövid ujjú, bár elég ritkán hordok pólót
ruha vagy szoknya? mindkettő - szeretem a rövidebb szoknyákat és a csini ruhákat is
csíkos vagy kockás? csíkos
papucs vagy szandál? szandál
sál vagy sapka? sál (nem igazán szeretek sapit hordani, csak szánkózáshoz :-)
szegecs vagy fülbevaló? fülbevaló, a szegecsek nem az én világom
nyaklánc vagy karkötő? nyaklánc
magassarkú vagy lapos? magassarkú
cowboy csizma vagy lovagló csizma? egyik sem 
dzseki vagy kapucnis pulcsi? dzseki (évek óta nem volt rajtam kapucnis pulcsi :-)


HAJ
hullámos vagy egyenes? hullámos (a hajam szögegyenes ezért mindig hullámosra vágyom)
konty vagy lófarok? konty, főleg az utóbbi időben :-)
hullámcsat vagy pillangó csat? hullámcsat (eddig nem is tudtam milyen a pillangó csat)
hajlakk vagy zselé? egyik sem 
hosszú vagy rövid? hosszú (régen volt nagyon rövid hajam, és most is tetszene, de az Embernek nem tetszik)
világos vagy sötét? világos
oldal frufru vagy telifrufru? oldal frufru
felkötve vagy leengedve? leengedve


KÖRMÖK
OPI vagy China Glaze? hmm, egyikből sincs egy lakkom sem, de szívesen kipróbálnék néhány szépséget, úgyhogy mindkettő :-)
Hosszú vagy rövid? hosszú, amint lesz elég erős, meg is növesztem kicsit
Műköröm vagy saját? évekig volt műkörmöm, de most a saját körmökre szavazok
Világos színek vagy sötétek? általában inkább a világosabbak
Virággal vagy virág nélkül? olyan sok szép díszítési mód van, ami nem virág, szóval inkább virág nélkül


RANDOM
Eső vagy napsütés? napsütés, az esőt inkább csak otthon ülve szeretem nézni-hallgatni
Nyár vagy tél? szeretem az évszakok váltakozását, szóval a nyarat csak kicsit szeretem jobban a télnél
Ősz vagy tavasz? ősz, a gyönyörű színei miatt (de mint írtam, mindegyiket szeretem)
Csoki vagy vanília? csoookiiiii :-)


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is és linkeljétek be megjegyzésben.

1 megjegyzés:

  1. sziaaa:)
    Nagyon tetszii, jó kis blog.:) Bekövetveee!
    Az én blogom: http://zsaniiblog.blogspot.hu/
    Ha nem nagy gond megkérhetlek, hogy kövesd be az enyémet?:)
    Előre is köszi, zsanii
    xx<3

    VálaszTörlés