2012. szeptember 26., szerda

Szivacsos Lora manikűr



A legutóbbi körmös-nyafogós bejegyzésem után kissé elment a kedvem a lakkozástól. Rátett egy lapáttal, hogy hosszú idő óta először, letörött egy pici darab az egyik körmömből (komoly problémák :-)), így mérgemben lereszeltem rövidre a körmeim (amit 10 perccel később már meg is bántam). A rövid körmön pedig szerintem tuti jól mutat egy kis szivacsos manikűr. Hogy legyen némi feladat a dologban, úgy döntöttem, hogy a mostanában hanyagolt Lora lakkjaimat fogom használni (amikhez épp most érkeztek új "társak"). Nálam az ősz beköszöntével nem intünk búcsút a rózsaszín lakkoknak, így ez a szivacsos most eme színben pompázik.



Tudom, hogy nem egy hatalmas köröm-művészeti alkotás, de nekem nagyon tetszik benne a a csillámos rózsaszín. Ez a lakk (Lora 035) magában felkenve nem tetszett a körmömön, túl sötétnek és töménynek láttam. Szivaccsal felvive viszont annyira tetszik ez a visszafogott csillogás, hogy ismét beleszerettem, és gyakrabban fogom majd használni. 



A használt lakkok:



S-he liquid false nails alapozólakk (Pipacs ajánlására megvettem, kíváncsi leszek, hogy működik nálam)
Lora express finish körömlakk #034
Lora express finish körömlakk #035
Lora express finish körömlakk #041
Orly In a Snap lakkszárító fény


A színek közelebbről:



Szeretitek az ilyen egyszerű manikűröket? 

8 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, az a lilás Lora meg magában is csodaszépnek tűnik :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges! Kíváncsi leszek a lakkra! ;)

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép lett :) ahj nagyon tetszik ! :)

    VálaszTörlés
  5. Én jobban is hajlok az egyszerűbb dolgok felé, úgyhogy nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés