2012. szeptember 1., szombat

Személyes: kiscica-képek



Pipacs és Djkaty aranyos kiscicás bejegyzése eszembe juttatta, hogy milyen aranyos kiscica volt Jäger, amikor még nem 6,5 kg-os óriás kandúr volt. Így kezdő őszi cukiságként én is mutatnék Nektek róla néhány aranyos kölyökkori képet.




Nagyon szeretett így feküdni az Emberem lábán, de már nem bírja el :-)





Itt már tinédzser :-)



A törött lába "gipszben"




No és hogy ne legyen olyan unalmas a bejegyzés, hoztam friss képeket is anyukám kiscicájáról, ezek a képek ma készültek :-)







Ti szeretitek a cicákat? Van cicátok?

17 megjegyzés:

  1. Imádom őket! Volt 1 fekete kiscicám... de sajnos elveszett, valaki megfoghatta és hazavitte. Hozhattam volna helyette, de nekem fekete kell :)

    VálaszTörlés
  2. de husii cicaaa :)
    nekem 2 tengerimahacom van :D

    VálaszTörlés
  3. de husii cicaaa :)
    nekem 2 tengerimahacom van :D

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaj mááá de cukiii.Nem is tudtam,hogy születtek kiscicák.Sajna úgy néz ki nálunk egyhamar nem lesz,pedig szívesen örökbe fogadnám az utolsót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő most nem örökbefogadható, anyu is teljesen odavan érte, nem adja oda senkinek :-)
      De simogatni lehet, nagyon szereti, ha dajkálják :-)

      Törlés
  5. Mlyen aranyos volt a cucusod^^ És anyukád cicusa is az:)
    Hihetetlen kis állatok ezek a macskák, olyan hamar az ember szívébe lopják magukat.

    VálaszTörlés
  6. Jaj de cukikkk!!! :) Imádom a cicákat, az én cicám 12 éves, de még mindig emlékszem milyen volt kölyökként! :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű makkancsok! :-)Nekem egy picit furább háziállatom van: Sir Winston, a leopárd gekkó. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, én félnék tőle azt hiszem.
      Ráadásul egy gekkót nem lehet annyit babusgatni, mint egy kiscicát (azt hiszem, mert még sosem próbáltam :-))

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Majd mutass Te is képeket Sir Mirr Murr úrról :-)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Én is, pedig régebben inkább kutyásnak gondoltam magam...
      Aztán jött Jäger ... :-)

      Törlés
  10. "amikor még nem 6,5 kg-os óriás kandúr volt" :DD Ez jó

    Nagyon édi volt, meg az új pici is az, de most megint rám tört a "kellnekemvalamikiscukiállat" érzés :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A picit dédelgetve rám is rám tört ez az érzés, de felelősséggel kell lenni azért, ami van, és a lakásunkba egyelőre nem fér még egy macska - nem lenne túl egészséges egy zárt lakásba, azt hiszem ....

      Törlés
  11. Az új "szerzeményünk", Lukrécia is totál így néz ki :)

    VálaszTörlés