2012. szeptember 2., vasárnap

NOTD: szivacsos francia manikűr



Ismét sikerült egy olyan lakkozást készítenem, amivel meg vagyok elégedve, nagyon tetszik, így megmutatom Nektek is! "Hagyományos" francia lakkozásom már nagyon rég volt, a rövid körmöm miatt nem is erőltetem a vékony kis csíkocskát. Azonban mostanában nagy favorit a szivacsozás, így inkább azzal készítettem a vékony fehér réteget, és egy rég használt csillámos lakkal dobtam fel:



Az alap egy nagyon szép, irizáló halvány rózsaszín Lora lakk, amit szintén méltánytalanul régen használtam, így épp itt volt az ideje őt is elővenni. 



Sajnos már este végeztem a lakkozással, így csak vakus képek készültek.


A használt lakkok:


Essence Studio Nails Better Than Gel Nails alapozó lakk
Lora Express Finish körömlakk Nr 034
Sissi körömlakk Nr 02 (fehér)
Rose Nail körömlakk Nr 134  -  ezt a csillámos lakkot kentem a lábkörmeimre is, hogy összhangban legyen a manikűr a pedikűrrel


Ti szeretitek a francia lakkozást? Figyeltek arra, hogy passzoljon a lábkörmeitek színe a kezeitekkel?

2 megjegyzés:

  1. Tök szép, és basszus, milyen hosszú a körmöd alapból. Mármint rövid most, de érted :D
    nekem hosszan ekkora kb az egész körmöm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, értem :-)
      Erre mondta a műkörmös anno, hogy szép a körmöm formája :-)

      Törlés