2012. szeptember 5., szerda

NOTD: Őszi manikűr



Először is le szeretném szögezni, hogy egyáltalán nem ilyen manikűrt akartam készíteni :-)
Úgy kezdtem a hadműveletet, hogy olyan Saran wrap nails manikűrt készítenék, mint amit Aninál láttam. Mondanom sem kell, hogy sajnos nekem nem sikerült elsőre: valószínűleg nem volt jó ötlet, hogy folpackot használtam, mert nagyon puha volt, talán egy keményebb műanyag zacsi jobb lett volna. Így nem lettek olyan elhatárolt élesek a színek, mint szerettem volna. Nem igazán tetszett így az eredmény, így az "ősrégi módszerrel" oldottam meg a problémát: kentem rá egy csillámos fedőlakkot :-)) A végeredmény pedig olyan szép őszi barna lett, hogy úgy döntöttem, megmutatom Nektek:






Kicsit színváltós, nekem a hulló őszi falevelek jutnak róla eszembe :-)



A használt lakkok:


Orly körömkiegyenlítő lakk
Lora Express Finish körömlakk Nr 070
Lovely Color Mania (nincs rajta szám)
Catrice 460 In The Bronx
Essence Colour&Go Gold fever
Orly UV szűrős lakkszárító fény

Szerintem soha életemben nem használtam még egy manikűrhöz ennyi lakkot :-)


Hogy tetszik? Veletek is előfordult, hogy valami nem sikerült úgy ahogy szerettétek volna, de a végeredmény mégis szép lett?

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Én is folpack fóliával csináltam.
    Szerintem az, hogy mennyire éles a határ, attól függ, hogy mennyire fed a 2. körömlakk és mennyire üt el a színe az alaplakkétól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az volt a baj, hogy a Lovely lakk nem volt az igazi erre a célra. Sosem voltam eléggé bevállalós :-)

      Törlés
  2. Éljenek a csillámos lakkok! A legjobb mentőmellények :-) Szép lett nagyon :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezért szeretem a jó kis fedőlakkokat, no meg a repedezőst! Bármilyen bajból kihúz :)
    Amúgy szép lett a mani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem az új Essence kollekcióban lesz még néhány szép új fedőlakk :-)

      Törlés