2012. szeptember 7., péntek

NOTD: körömnyomdás francia manikűr



Már megint egy manikűr :-)
Nos nem, nem fogok körmös bloggá alakulni! Viszont némelyik alkotásom úgy tetszik, hogy szívesen megmutatom Nektek. Szerencsére a manikűrjeimet egész jól sikerül lefotózni (jobban mint a sminkpróbálkozásokat), ezért vannak mostanában ilyen sűrűn körmös bejegyzések.
Már említettem, hogy nagyon vonzódom a francia manikűrhöz. Régebben sokat viseltem, a hosszabb műkörmömön ugyan szebben mutatott, de most sem akarok róla lemondani. Próbáltam már szivacsos technikával is, most pedig körömnyomdával alkottam meg a fehér körömvéget.


Egy picit rövidre van még reszelve a körmöm ehhez a széles motívumhoz, de sebaj, majd megnő :-)

Az Essence-nek több mintája is van francia manikűrhöz - számomra ezeket a legnehezebb felhelyezni, mert nem látom a felvitel közben, hogy nem-e lesz ferde, vagy ilyesmi. A közeli képeken látszik, hogy ezt még gyakorolni kell, kicsit ferde lett a fehér vég (messziről nem feltűnő).



A használt körömlakkok:


Essence Studo Nails Better Than Gel Nails Base sealer alapozó lakk (sajna kezd besűrűsödni)
Orly French Manicure Bare Rose (szeretem ezt a diszkrét málnaszínt)
Essence Nail Art Stampy Polish 001 Stamp Me! White (körömakk körömnyomdához)
NYC Toughen Up! Strength körömerősítő körömlakk (bármily fura, nekem ez vált be körömnyomda felé)


És ezt az Essence körömnyomda palettát használtam, ebből is a bal felső mintát




Lakkoztatok már francia manikűrt körömnyomdával?

7 megjegyzés:

  1. Hű de gyönyörű! Azt hiszem megvan a manikűr ötlet, ami majd a ma választott szalagavatós álomruhámhoz dukál! :) Nagyon-nagyon szép! Biztos ezt fogom elkészíteni! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon jó lett :)
    Nekem sem megy az ilyen körömvég minta felhelyezése, mert nekem is "mellé megy"
    de mikor vetted ezt a nyomda sablont? Mert még nem láttam :O (...és mint kiderült egy a vadászterepünk :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb 3-4 hete vehettem a plázás Rossmannban
      Általában odajárok, mert ott könnyebb parkolni - és ha eszembe jut, mindig megnézem, van-e új sablon, és ha igen, lecsapok rá :-)

      Törlés
  3. Wow, ez nagyon tetszik, ügyi vagy! :]
    Én sem láttam ezt még szerintem, pedig mindig lecsekkoltam őket :P

    VálaszTörlés
  4. Még soha nem lakkoztam francia manikűrt, de nagyon jól néz ki! :) Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés