2012. szeptember 10., hétfő

Múlt hetem képekben



Már nagyon rég volt ilyen bejegyzés, most hoztam néhány képet Nektek :-)

A héten megjött a sütő-kedvem, három napon is péksütiket gyártottam:

csigatorta




ami kimaradt


Jäger az íróasztalon



Megérkezett az új körömnyomda-paletta



Szombaton egy családi rendezvényen vettünk részt, ahol palackozott borokat lehetett feliratozni és egymásnak ajándékozni. Én ezt kaptam vicces kedvű unokatestvéremtől :-)



Dísztökök - Jäger nagyon szereti pöckölgetni őket a mancsaival - én összerendezem őket, ő pedig szétszedegeti, így játszunk mi a tökökkel :-)



Repülőnapon jártunk Börgöndön, ezzel a gyönyörűséggel repültünk:




Nektek hogy telt a hetetek?

5 megjegyzés:

  1. Jäger nagyon jóképű azon a képen. <3 A repülés pedig nagy élmény lehetett, imádok repülni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jóképű - ha cicalány lennék, tuti beleszerelmesednék :-)
      Amióta a párom megfertőzött, azóta én is a repülés nagy szerelmese vagyok :-D

      Törlés
  2. Annyira jól néz ki a kakaós csiga :$receptet tudsz adni ?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átgondolom hogy is volt pontosan és küldöm :-)

      Törlés
  3. Ilyen kakaóscsigákat sütött mindig a mamám gyerekkoromban - de rég is ettem! Mindjárt le is adom neki a rendelést :D

    A paletta is tök jó - ebayes szerzemény?

    VálaszTörlés