2012. szeptember 4., kedd

Mai outfit: egy elfeledett ruha



Mára egy outfit bejegyzést hoztam Nektek. Ahogy a bejegyzés címéből is kiderül, bizony sokáig pihent elfeledetten a szekrény mélyén ez a ruha. Irigykedve figyeltem a nyáron a munkatársam, aki hihetetlen csinos ruhákat turkált - és múlt héten úgy döntöttem, ezentúl gyakrabban megyek el én is szerencsét próbálni. Nemsokkal azután, hogy ezt a "sorsdöntő" döntést meghoztam, beugrott, hogy tavaly turiztam egy ruhát, ami még sosem volt rajtam. Ennek örömére képletesen leporoltam, és örömmel viseltem. Olyannyira örömmel, hogy még ma is felvettem - amíg még jó idő van :-)



Egy egyszerű kis ruha, mell alatt sötét megkötővel, a karkivágáson csipkével, V kivágással, amit nagyon szeretek, szerintem igazán nőies. Nem túl hosszú, mivel jobb szeretem a rövidebbeket, és kellemes vékony anyaga van, ami alatt van még egy sötétebb alsóruha is, mert anélkül eléggé átlátszó lenne :-)



Őszintén szólva nem értem, miért nem hordtam eddig - most pedig szomorkodom, hogy jön a hűvös idő és jövő tavaszig kell várnom, hogy viselhessem ...

És egy kis mosolygós a végére:



Az outfit részei:
Ruha - Háda turkáló
Cipő - Humanic
Nyaklánc - Avon


Ti szoktatok turkálóba járni?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ruha! Jól áll! :) Mostanában elég ritkán járok turiba, idő és kedv hiány... régen minden hétfőmet turiba kezdtem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Jól hangzik a hétfő reggeli turizás, de nekem sajna munka miatt kivitelezhetetlen :-(
      De keresni fogok rá időt (valószínűleg hétköznap délutánokat vagy szombat délelőttöt)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! :) Szerintem szeptemberben párszor még felveheted! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a ruha! :) Ó, most elkapott a kedv, hogy elmenjek turizni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj! Engem is! Pénteken lesz új (őszi) árukészlet az általam ismert turiban, jövő héten tuti benézek (és közben nagyon sajnálom, hogy hétvégén nem tudok :-)

      Törlés
  4. Nagyon csini és az utolsó kép olyan aranyos :]

    VálaszTörlés