2012. szeptember 13., csütörtök

Körmös zsákmány



Sikerült néhány új dolgot beszerezni, így most megmutatnám Nektek a körmös szerzeményeket.



Végre megérkezett a várva várt körömnyomda palettám amit az E-bayről rendeltem Kínából, 12$-ért, innen. 6*7 azaz 42 db mintát tartalmaz, elsősorban teljes körmös és half moon mintákat, szerintem megérte (erősen gondolkodom, hogy megrendeljem a másik palettát is ettől az eladótól). Íme egy jobb kép az eladótól:



Emellett sikerült beszereznem néhányat az új Essence lakkokból:
  • English Rose (gyönyörű képeket láttam róla, bár kissé emlékeztet az Avon Perfectly Fleshre, de nem ugyanaz :-)
  • Gorgeous Bling Bling (pelyheske némi rózsaszínes-barnával)
  • Boho Chic (barackszín szintén pelyheskével)
Ma már fel is kentem az egyiket, úgyhogy nemsokára meg is mutatom Nektek :-)

Szintén az új szortiment része az Essence Nail Art Magnetics 09 Magic Red Carpet lakkja, amit én nem mágnesezéshez hanem körömnyomdához vettem. 

Kifutó termék volt az Essence Better Than Gel Nails 03 Soft White alapozó lakkja, amit eddig ugyan nem találtam a polcokon, de most nagy meglepetésként 99 Ft-ért adtak (holott a polcon még a 299 Ft-os ár szerepelt)

Ma összefutottam Crazyvel és CRaPTRaSH-el egy kis bizniszre, és mi mást is tehettünk volna, mint bementünk a Rossmannba megnézni az új Essence kollekciót. Ő ajánlotta körömerősítésre az Essence Ultra Strong körömerősítő ceruzát és erősítő lakkot, így gyorsan le is csaptam rá, elfér ez a japán manikűr mellett. Ma már fel is kentem őket a körmömre (no persze nem egyszerre), kíváncsi leszek, hogy szuperálnak az én körmömön.


Hogy tetszik a blog új ruhája? Minden olvasható Nálatok is?
Ti vettetek már valamit az új Essence kollekcióból?

18 megjegyzés:

  1. Ugyanez a körömnyomda mintalemezem van nekem is :)
    A mágneses lakkra kíváncsi vagyok, várom a bejegyzést

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé tényleg :-)
      Tudat alatt is követem a Mestert :-D

      Törlés
  2. Húúú, a nyomda lemezről kérhetek linket? :$
    Amúgy jelentem, tegnap szegény szemhéjpúdert leejtettem egy méterről, valamivel kirántottam a táskámból, egy picike baja sem lett :D
    Köszi még egyszer :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, használd örömmel! :-)
      Ott a link, csak az új színek miatt nem annyira látszik (majd javítom)

      De azért bemásolom ide is:
      http://www.ebay.com/itm/280918299074?var=580113954534&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
  3. Szuperek a zsákmányok, és jelentem, a sablon szuper, és minden olvasható nálam. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Sokat válogattam tegnap este, de ez a színvilág nagyon bejön nekem, úgyhogy azt hiszem ez marad most egy darabig :-)

      Törlés
  4. Nekem is pont az jutott eszembe, hogy az English Rose hogy hasonlít az Avon Perfectly Flesh-re, talán előbbi kicsit sötétebb. De természetesen mindkettő nélkülözhetetlen :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Összehasonlítom őket, csak legyen normális fény hozzá (amire azt hiszem vasárnapig várnunk kell itt a Dunántúlon)

      Törlés
  5. Hű nagyon klassz dolgokat vettél, én is ma vettem két lakkot az új szortimentből, az egyik a boho chic:)

    VálaszTörlés
  6. Húúú, a palettáról én is kérek linket, mert a múltkor kerestem ebay-en, de nem találtam.
    A biznisz szemhéjpúdert pedig köszi, szerencsét hozott. Ma meglett a jogsim. Már csak a papírmeló van hátra, és a kezembe vehetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a jogsihoz! :-)

      Idemásolom Neked is a linket:
      http://www.ebay.com/itm/280918299074?var=580113954534&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
  7. Az English Rose nekem is nagy kedvencem lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próba nélkül állítom hogy nálam is az lesz :-))

      Törlés
  8. Nekem ezek az új Essence lakkok olyan uncsinak tűntek elsőre de biztos hogy fogok venni párat már csak azért is hogy kipróbáljam őket milyenek :)
    Az a nyomdalemez viszont überkirály, mennyi szépséges minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes kipróbálni, nekem nagyon másnak tűnik, talán az ecset miatt, de bejön!
      Nekem is nagyon tetszik ez a körömnyomda, jönnek majd vele manikűrök :-)

      Törlés