2012. szeptember 15., szombat

Kontyfánk zokniból



Tegnap írtam a kontyfánkról itt, amit én ugyan Kínából rendeltem, de Vattacukor említette megjegyzésben, hogy ezt bizony zokniból is el lehet készíteni. Így most hoztam Nektek néhány tutorialt a zoknis kontyfánkról, ha nem szeretnétek rendelni, egyszerűen otthon is elkészíthető. Ráadásul itt egy másik feltekerési módot is bemutatnak:




Az így készült konty nem lesz olyan szabályos, mint az enyém volt, de ez is nagyon szép!


A képek forrása a Pinterest



Kipróbáljátok zoknival?

7 megjegyzés:

  1. Aha én ilyenre szoktam mint a második képsorozaton :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a második de jó, erre nem is gondoltam :D

    VálaszTörlés
  3. Nem akarok szemétkedni, de te ezen a blogon 80%-ban csak netről szedett, mások által készített képeket raksz fel. A szettek is amiket kiraktál, meg ezek a tutorialok is... csinálhatnál már valami saját dolgot, vagy akkor ne csináld, de szerintem ez gáz. Tudod mit szoktak mondani a más tollával ékeskedő madárról!

    Dia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dia!
      Sajnálom, ha ezt látod, mert ez alapján úgy érzem, hogy nem igazán ismered a blogot, ha úgy látod, hogy 80%-ban a netről szedett dolgok vannak. A szettek, amiket említesz 1,5 hónapja voltak, amióta sok-sok más saját bejegyzés született, ráadásul ha nem is saját kép volt, meg is említettem, hogy honnan származik, nem saját kreálmány, így egyáltalán nem érzem más tollával ékeskedésnek.
      Arra kérnélek, hogy ha nem akarsz szemétkedni, akkor ne is tedd azt.
      Üdv, PAncsi

      Törlés
    2. Az az utolsó mondatod milyen igaz!! Nagyon is saját ez a blog és nagyon jó! Ahhoz képest pedig, hogy nemrég még sminkecseted sem volt, akkor pláne! (Ezt abszolút nem bántásként mondom, inkább hatalmas elismerésként!) Néhány netes dolog belefér. :)

      Törlés
  4. Egy picit én is soknak érzem a netről szedett dolgokat, főleg hogy úgy gondlom ezeket te "saját kezűleg" is meg tudnád mutatni az olvasóknak, sőt nekem úgy jobban is tetszene. :) A szettekkel kapcsolatban pedig én is jobban örültem volna az általad készített összeállításoknak mivel kíváncsi vagyok rájuk. :)

    A sockbunt nagyon szeretem, gyakran hordom én is. Sajnos a fánkocskából mindig csak szőke hajra valót láttam vagy nagyon picit. De keresgélek tovább. Addig meg marad a zoknigyömöszölés. :D

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár még mindig nem érzem azt, hogy túl sok lenne a netes dolog (azt elismerem, hogy előfordult a blogon néhányszor netről mentett kép), természetesen átgondolom, hogy hol fogom ritkítani, és hol maradnak netes képek. Mert azt gondolom, hogy ez az én blogom, az én ízlésvilágom, értékrendem tükrözi, és ha én úgy érzem, hogy van helye néhány netről szedett összeállításnak/információnak, akkor igenis továbbra is lesznek ilyen bejegyzések (pl mozgásmotiváló)
      Arra mindenképpen figyelni fogok, hogy ne netes képpel indítsam (az egyébként mindig saját magam írt) bejegyzéseket, hogy ezzel ne vezessek félre senkit. Vannak olyan képek, amelyet én magam nem tudok megoldani, vagy csak nagy nehézségek árán, azoknál mérlegelek, hogy inkább nem írok róla, vagy szintén érzem létjogosultságát az idegen forrásnak és megjelenhet a bejegyzés. Remélhetőleg a technikai problémák lassan megoldódnak, mert veszek egy nagyfelbontású fényképezőgépet, így bízom benne, hogy jobb minőségű képek lesznek a blogon.
      Polyvore összeállítások (mint pl Nálad) egyelőre nem lesznek, még ha én is kíváncsi lennék mit sikerülne összehozni: egyelőre nagyon időigényesnek látom ezek megalkotását, ezidő alatt inkább írok egy részletes tesztbejegyzést (az egyéb tennivalóimról, mint munka, tanulás, háztartás, sport – nem is beszélve). Az eddig a saját örömömre összegyűjtögetett outfit képek így megmaradnak nekem és a Pinterest-en követőknek. Sokkal izgalmasabbnak látom egyébként az outfites bejegyzések lényegét: a saját outfit megalkotását, alakítását, színesítését, tehát az ilyen megjegyzések csak saját fotókban fognak megnyilvánulni ezentúl.

      Kontyfánkot egyébként nagyon olcsón lehet E-bay-ről rendelni, így is tettem, ott kapható több színben és 3 méretben is – én ezért is nem kezdtem a „zoknigyömöszölésbe”. Lehet rám mondani, hogy lusta vagyok :-D

      Törlés