2012. szeptember 11., kedd

Elfogytak



Szorgalmasan fogyasztom a felgyülemlett kence-ficéimet és közben gyűjtögetem a kiürült flakonokat, hogy beszámolhassak Nektek, mi vált be és mi nem. Íme a legújabb adag elfogyasztott kozmetikum:



Syoss szilikonmentes sampon festett hajra
Amikor láttam, hogy a Syoss is készített egy ilyen sampont, úgy döntöttem megpróbálkozom én is a szilikonmentes léttel. Többszöri próbálkozás után azonban inkább feladtam: rettenetesen gubancolódott a hajam, irtó nehéz volt kifésülni, nagyon nem szerettem meg ezt a sampont. Rá kellett jönnöm, hogy nem nekem való a szilikonmentesség sem. Végül azonban mégsem ajándékoztam el, mert rájöttem, hogy az éjszakai olajpakolásmaradványait viszont gyönyörűen eltávolítja a hajamról. Így most felváltva használom a szőke hajra való Nivea samponnal: ezzel kezdem a hajmosást, majd a második mosásra már a szőke hajra valót alkalmazom, így puha és ragyogó szép a hajam.
Ez a módszer most annyira bejött, hogy úgy döntöttem, újravásárolom amint az Avon argánolajos samponja elfogy.


Avon Senses: Garden of Eden tusfürdő 
Az utóbbi időben többször fürödtem kádban, amihez kell nekem egy kis hab – és ehhez némi habképző folyadék. Ahogy korábban is írtam, nekem szinte mindegy, milyen habfürdőt/tusfürdőt használok, mert csak a hab és az illat számít, tisztálkodni nem ezzel tisztálkodom és testápolót is használok fürdés után. Ennek nagyon finom illata van, így öröm volt elmerülni a habokban egy-egy fárasztó nap után :-) 
Újraveszem azt hiszem, amikor akciós lesz a katalógusban 

Stella Herba Vita száraz sampon 
Már évek óta ezt használom, ilyen elfogyott bejegyzésben is szerepelt már. Mivel a hajtövem igen gyorsan lelapul és zsírosodik, ezért rendszeresen használom ezt a terméket és nagyon szeretem. Óvatosan kell adagolni, mert ősz hajam lesz, ha túl sokat szórok rá. Én azt gondolom, hogy sötét hajra nem az ideális, mert könnyen meglátszik a sötétebb hajban, de az én szőke hajamra nagyon nagy segítség. 
Újravettem sokadszorra, most is már az utánpótlást használom. 


Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál 
Még tavasz végén, egy akciós DM-es kuponnal vásároltam féláron. Teljes áron kissé sajnáltam rá annyit költeni, hisz az Avonos szempillaspiráljaimmal tökéletesen meg voltam elégedve, viszont mivel egy szinte ikonikus spirálról van szó, féláron már szívesen kipróbáltam. És bizony nem bántam meg, hogy megvásároltam, hisz valóban nagyszerű spirálról van szó! Gyönyörűen dúsította a szempilláim, szép fekete, teljesen meg voltam vele elégedve. Szinte egész nyáron ezt használtam, csak a vizes, izzadós helyekre cseréltem le vízálló spirálra. 
Teljes áron nem biztos, hogy újravenném, mert tökéletesen beváltak a feleannyiba kerülő Avon spirálok, ha lesz még ilyen akció, akkor viszont venni fogok. 


Avon: JillianDempsey professzionális szemceruza Dark Brown 
A képen látható kis barna valami az elhasznált ceruza (addig faragom, amíg csak tudom és ameddig a satírozó rész engedi). Megjelenése óta nagyon szeretem ezt a ceruzát: az én ízlésemnek megfelelő módon puha és pigmentált. A szemsminket mindig egy vékony barna kontúrral kezdem alul-felül, még akkor is, ha alul szemhéjpúderrel, felül pedig tussal, tusceruzával áthúzom, így mindennapi használatban van ez a ceruza. 
Újravettem, mindig akkor vásárolok belőle, amikor akciós – nem kér enni a fiókban, és nem kell teljes áron megvásárolnom, ha épp akkor fogyna el, amikor nem olcsóbb. 

Essence I Love Stage szemhéjalapozó 
Ez volt az első szemhéjalapozó amit megvásároltam, miután olvastam arról, hogy milyen hasznos a szemsmink tartósabbá tételében ez a kis találmány. Többször áradoztam már róla, az Essence kedvences bejegyzésemben is szerepelt, ugyanis nagyon megkedveltem. Amióta először kipróbáltam, bizony nem volt olyan sminkelés, amikor ne használtam volna, egyszerűen már el sem tudom képzelni a szemsminket nélküle. És miért is akarnám, hisz jelentősen megnövelte a szemsminkem élettartamát: korábban délutánra már összegyűlt a festék a szemráncban, mélyítő vonalban, most viszont meg sem moccan lemosásig. Nagyon tetszik, hogy applikátoros kiszerelésű, higiénikusabban fel lehet vinni a szemre, mintha bele kellene nyúlni. Ami viszont nem tetszik, hogy az applikátor nem ér le a tubus aljára, így az anyag egy része alul besűrűsödött és nem tudom kibányászni. Így hiába tárolom fektetve egy ideje, a tubus aljában összegyűlt anyag bizony kárba vész. 
Mindenképpen újra fogom vásárolni, mert ár-érték arányban igazán nagyszerű termékről van szó (előtte viszont teszek egy kis kitérőt, kipróbálom az Artdeco hasonló célú, ám más állagú termékét) 



Ti miket fogyasztottatok el mostanában?



11 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó bejegyzés lett. :)
    Neked hogy működik az argánolajas sampon. Én is most rendeltem meg. Amúgy a Senses Garden of Eden illatát is nagyon szeretem. :) A száraz sampon is nagy kedvenc lett, sokat segít, amikor épp nincs kedvem hajat mosni,de még bírná egy napot a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az argánolajos sampon egyszerűen teszi a dolgát. Nem érzek semmi extra ápoló hatást (bár inkább az olajtól és a balzsamtól várom el). Most úgy érzem, hogy ha elfogy, nem fogom újrarendelni - jobb szeretem samponból a nagyobb kiszereléseket, szerintem ml/Ft-ra vetítve a Syoss jobban megéri (de azért majd utánaszámolok :-)

      Törlés
    2. Most 700 ml 999.- az Avonban az argánolajos samponból. :-)

      Törlés
    3. No igen, nem pont erre gondoltam, amikor válaszoltam :-)
      De hát ha egy olvasó ilyen szemfüles ... :-)

      Törlés
    4. Pont most néztük át Anyuval a katalógust, csak azért vagyok ilyen naprakész, szori. :-) A szokásos program amúgy: hasra fekszünk az ágyon, nézegetjük a sok jó kis terméket, és végigpróbálgatjuk közben az összes illatosított oldalt. :-)

      Törlés
    5. Jó kis program! :-)
      Sajnos én anyumat egyáltalán nem azok az oldalak érdeklik, mint engem, így nálunk nincs ilyesmi

      Törlés
    6. Őt sem, de nagyon kedvesen végighallgatja, amint a számára érdektelen dolgokról fecsegek. :-)

      Törlés
  2. A syoss szilikonmentes samponnal nekem is ez volt a tapasztalatom, de balzsammal kiegészítve szupi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem adtam fel az elején, mert végülis jó kis sampon ez :-)

      Törlés
  3. Én is szilikonmentes syoss-t használok , de megint elkezdtem tőle korpásodni :S eleinte mindig jó, nagyon szeretem, de 1,5-2 hónap után korpás vagyok tőle nagyon... ilyenkor megint más sampont használok, elfogy akkor ismét syosst :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ez nem hangzik jól ...
      Sosem volt még korpás a hajam, remélem nálam nem lesz ilyesmi. Bár elég gyakran váltogatom én is a samponokat, lehet nem fenyeget ez a veszély :-))

      Törlés