2012. szeptember 27., csütörtök

Elfogytak - sminktermék is :-)



Ismét összegyűlt néhány elfogyott termék, így gyorsan leltárba veszem őket, hogy aztán megszabadulhassak a flakonoktól.




Nivea Brilliant Blonde Szőke sampon
Ahogy ígéri, tartósabbá teszi a szőke hajszín ragyogását - nagyon megkedveltem ezt a szőke hajra készült termékcsaládot, minden hajmosásnál használom. Kipróbáltam, valóban szebben fénylik a hajam, ha őket (ezt és a balzsamot) is használom, így nem akarok lemondani róla.
Mindenképpen újravásárolom, már el is kezdtem használni az utódját.

Herba Vita hajszesz hajhullásra
Tavaly télen kezdtem el használni (az előző adagot), hogy megállítsam az őszi-téli hajhullást. A ricinus pakolással együtt használtam, így nem vagyok benne biztos, hogy ez használt, vagy a ricinus. Bár van egy sejtésem, mert a ricinust a nyáron nem használtam, az ősz beköszöntével a hajam viszont megint elkezdett kellemetlen mértékben megválni a fejemtől. Így ezt most nem vásárolom újra, azonban ismét elkezdem az éjszakai ricinus-pakolást és meglátjuk, hogy melyik hatásosabb.

Tulasi hajolaj E-vitaminnal
Róla írtam már ebben a bejegyzésben, a véleményem azóta sem változott. Az ötlet nagyon tetszik, de a szagát nem igazán tudom elviselni, ezért olívaolajjal higítva használtam el a hajamra, így pihe-puha a hajam. A szaga miatt nem fogom újra vásárolni.

Essence make-up to match alapozó 
Életemben ez az első alapozó, amit teljesen elhasználtam (és közben még sajnáltam is, hogy elfogyott :-)
Hatalmas kedvenc ez az alapozó nálam, bár önálló bejegyzést nem kapott (nem is értem miért, majd a következő). Többször említettem már, hogy régebben - valószínűleg rossz alapozókkal próbálkoztam, mert - nem igazán viseltem el a bőrömön az alapozók érzetét és látványát. Ez viszont megváltoztatta az érzéseimet és nagyon megszerettem - nagyon kellemes viselet volt, gyakorlatilag egész nyáron használtam (munkába, nem strandra :-)
Imádom, mindenképpen újravásárolom, de előbb elhasználom a Garnier olajmentes BB krémet. 

Balea Urea szemkrém
Ez a termék olyan semleges volt számomra: nem volt vele semmi bajom, szóval akár jó is lehet, viszont nem éreztem annyira hű de jónak sem. Azonban jó lenne egy olyan szemránckrém, ami a ráncokat csökkenti (nincs sok, de el kellene kezdenem erre koncentrálni :-)
Az arcápolási rutinom (ennek részeként a szemkörnyéki bőr ápolása)  még egyáltalán nem kiforrott, ugyanis a tisztítókon kívül nem találtam még olyan krémet, amire egyértelműen letenném a voksom, hogy ez a tuti, ezt akarom használni az elkövetkezendő években, így tovább keresgélek, és ezt egyelőre nem vásárolom újra. 

Alterra nedves törlőkendő aloe verával
Nem nagyon ismertem még eddig az Alterra termékeket, így gondoltam ezzel teszek próbát. A kendők kellemesen nagy méretűek, alaposan át vannak (illetve most már csak voltak) itatva a tisztító anyaggal, nekem nagyon bejött ez a termék. Minden nap először ezzel tisztítottam meg a bőröm, friss és üde lett utána az arcom. 
Egy probléma volt vele, ami nem is igazán az én problémám: az Ember utálja az illatát (szerinte szagát) - tény hogy elég erős, de bár engem nem zavar, kénytelen leszek másikat próbálni, megpróbálkozom az Alterra egy másik (illatú) törlőkendőjével.

Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus Black
Mielőtt megkaptam az Artdeco filces tust, mindennapi használatban volt ez a ceruza. Sajnos azonban a nyár áldozata lett, az utolsó centiméteren kipottyant a ceruza bele (még szerencse, hogy nem korábban). Nagyon szeretem ezt a ceruzát is, szerepelt az Avon kedvenceim között is. Folyamatosan újravásárolom, már megvan az utánpótlás is. 


Ti miket fogyasztottatok el az utóbbi időben?



4 megjegyzés:

  1. Á, mostmár tényleg ki kell próbálnom ezt az alapozót. A hajadnak, gyanúm szerint a ricinus tett jót. Legalábbis, a saját tapasztalataimra hagyatkozva arra tippelnék. Soha, semmilyen "hajhullás elleni" cucc nem vált be (a fodrászom szerint, és lehet benne valami, kívülről nem is nagyon lehet kezelni a hajhullást, inkább belső dolog, vitaminhiány stb áll a hátterében), de a ricinus csodákat tett.

    VálaszTörlés
  2. Az a baj a szemránc elleni krém vásárlásával, hogy úgy sem tudod, hogy jó-e a hatása, majd csak évek múltán derül ki, hogy használt-e vagy sem :( . De azért használjunk valamit, és vagy beválik vagy nem:D én most a Aslavital kovaföldes szemkontúr krémet használom, remélem használ is:), nagyon pici kell belőle,jól hidratálja a szemkörnyéket,de nem kelt zsíros érzést, és reggel a szemeim alatt nincs karika sem:) .

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Alapból rettentő gyorsan zsírosodik a hajam, ami azt jelenti, hogy reggel megmosom, aznap oké, egy alvás után másnap már zsíros - ezen nem változtatott semmit. Egy normál hajjal nem tudom mit művel, nekem nem zsírosította jobban a hajam, mint más samponok.

      Törlés