2012. szeptember 3., hétfő

Blog "Sale"



Ezúttal egy ajánlatom van Nektek, ahogy ez a bejegyzés címében is látható. Van néhány olyan termékem, elsősorban szemhéjpúderek, amelyeket nem használok. Ennek oka, hogy amióta elkezdtem blogolni, bizony sok új terméket felhalmoztam és szívesebben használom az új dolgokat - gondolom ez az érzés mindenkinek ismerős.
A "Sale" pedig azért van idézőjelben, mert mivel ezek a termékek nem újak, kicsit használtak, természetesen nem kérek értük pénzt. Nem használom őket, kidobni viszont sajnálom őket, a környezetemben sajnos nincs olyan, akinek odaajándékozhatnám, így Rátok gondoltam :-)



Annyit kérek csupán, hogy a postaköltséget állja az, aki szeretné megkaparintani őket. Amennyiben veszprémi jelentkező(k) akad, nekik személyesen is át tudom adni a lefoglalt dolgokat.

Íme tehát a "kínálat", kommentben jelezzétek, ha valamit szeretnétek!

Avon Color Trend szemhéjpúder Creme Caramel - Lefoglalva



Avon mono szemhéjpúder Chestnut - Lefoglalva



Avon Color Trend szemhéjpúder Hazelnut Hues - Lefoglalva



Avon Color Trend szemhéjpúder Powder Room Pink



Avon Color Trend szemhéjpúder Hot Chocolate



Avon Color Trend szemhéjpúder Orchid Delight - Lefoglalva



Alverde szemhéjpúder 



S-he szemhéjpúder - Lefoglalva



Essence Vampire's Love ajakszínező 02 True Love


24 megjegyzés:

  1. Hm, nem is tudtam, hogy Te is veszprémi vagy :)

    A Hazelnut Hues birizgálja a fantáziámat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! És amikor először láttam a blogod, egyből felismertem az erkélyes képekről az utcát, a környéken laktam én is egy darabig :-)

      Félreteszem Neked! :-)

      Törlés
  2. Őt szeretném: Avon Color Trend szemhéjpúder Creme Caramel
    Pestre jöhetne hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írd meg kérlek, hogy juttassam el Hozzád!

      Törlés
    2. Írtam tegnap egy mailt, remélem, megkaptad. Megadtam a címem is, gondolom utalással tudnánk rendezni.

      Törlés
    3. Jó, hogy itt írsz, mert sajnos nem kaptam meg a leveled. Kérlek küldd át mégegyszer
      (Csak Lola levelét kaptam meg, Tőled nem jött semmi)

      Törlés
  3. Orchid Delight jöhet hozzám! :) Mindennap olvaslak napról napra jobb vagy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Írd meg Te is, hogy juttassam el Hozzád!

      Törlés
  4. A S-he szemhéjpúdernél nem tudom eldönteni, hogy rózsaszínes vagy inkább kicsit barnás vagy barackos-e? De így is tetszik. Elfogadnám. :)
    Én is sokat vagyok Veszprémben, úgyhogy megoldható. :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rózsaszínes - elfelejtettem odaírni...
      Te kapsz még egy szájfényt is a szemhéjpúder mellé :-)

      Törlés
    2. Óó köszönöm :)
      Mondj egy napot, és suli/munka után találkozhatunk valahol. 4-ig dolgozol?

      Törlés
    3. 16:20ig dolgozom, kb 16:30-35-re tudok a városba érni. A péntek nem jó, mert akkor suliban vagyok, a többi nap egyelőre úgy tűnik nekem jó, úgyhogy kérek egy javaslatot :-)

      Törlés
    4. Nekem a jövő hétfő (17-e) jó lenne, mert úgyis bent kell maradnom a táncpróba miatt. Ha jó neked is, mondd, hogy hova menjek. :) Köszi :)

      Törlés
    5. Én elég mobil vagyok az autóval, úgyhogy mondd csak nyugodtan, hol találkozzunk, nekem mindegy, csak az számít, hogy a környéken tudjak parkolni, de ez kb sehol sem lehetetlen Veszprémben :-)

      Törlés
    6. A Lovassy előtt van egy ilyen kis forduló, ahova reggel a Spar-os kamionok szoktak beállni a Spar mögé. Mi is ott szoktunk megállni. De olyan fél 5 körül már mellette, a rendes parkolóban is lesz hely.

      Törlés
    7. Tudom melyik az, ott szoktam parkolni ha a postán van dolgom :-)
      Akkor hétfőn, fél öt után (forgalomfüggő)ott leszek :-)

      Törlés
    8. Rendben, ott foglak várni a suli előtt. :) És még egyszer köszi :)

      Törlés
  5. Lányok!
    Kérlek írjátok meg, hogy kihez hogy juttassam el a kiválasztott szemhéjpúdereket!
    A nem publikus részleteket a blog e-mail címére lehet küldeni :-)
    (pancsipipereasztala@gmail.com )

    VálaszTörlés
  6. Szia! Az alverde szemhelypúder meg van még? Enyém már kifogyóban és nem lehet kapni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! igen, megvan még :-)
      Írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket!

      Törlés