2012. szeptember 15., szombat

Avon Perfectly Flesh vs Essence English Rose




Ez a poszt egyfajta önigazolásnak indult, hogy nem-nem vagyok olyan kis balga, hogy majdnem ugyanolyan színű lakkokat vásároltam, igenis van létjogosultsága mindkét lakknak a gyűjteményemben. Majd ha egyszer rászánom magam a lakkgyűjteményem bemutatására, látjátok „beteges” vonzódásom a rózsaszín lakkokhoz; az utóbbi időben ez kiegészült még a mályvarózsaszín lakkok iránti vonzalommal is.



Nemrég beszereztem az Avon Perfectly Flesh lakkot, az új Essence körömlakkok megjelenésekor pedig visszavonhatatlanul beleszerettem az English Rose lakkba. Mikor már megvásároltam és itthon nézegettem, akkor jutott eszembe, hogy ez vajon mennyire hasonlít az Avon lakkjára? Így ma gyorsan felkentem mindegyiket a körmömre hogy lássam, bizony nem egyformák :-)

Egy rétegben az Essence lakk egész jól néz ki, az Avon lakkon látszik, hogy neki még kell egy kis erősítés:



Két réteg nekem már elég, nagyon szép lett mindegyik szín:



Felkentem a harmadik réteget is, de így nekem már kicsit bubis lett az Essence :-(


vakuval

Nos, bár a napocska picit bezavart a fényképezéskor, azért látszik, hogy az English Rose jóval sötétebb szín, mint a Perfectly Flesh. Gyönyörű képeket láthattok az English Rose lakkról Aninál, a Perfectly Flesh lakkal pedig én készítettem már egy manikűrt itt.  

És jöjjenek a számok:
Avon Perfectly Flesh     12 ml    699 -799 Ft  (58-67 Ft/ml)
Essence English Rose      8 ml            499 Ft   (62 Ft)

Tehát az Avon nagyobb mennyiséget ad, ami nem feltétlenül pozitívum, ha több színt használunk. Ma már az Essence mennyiséget is soknak találom, hisz színes lakkot nem használok el még ennyit sem, így mindenképpen a lehető legkisebb méret a legjobb nekem. 
Akciótól függően olcsóbb, vagy drágább az Essence-nél az Avon, teljes áron nyilván sokkal drágább.
Az Avon lakk ecsete nekem kicsit kemény, talán ezért is lehet, hogy csíkoz az első rétegnél, emellett a kupak   négyzetes, amit nem a legkényelmesebb fogni lakkozás közben. Az új Essence lakkok már a vastag lekerekített ecsettel kaphatóak: először kicsit tartottam ettől, de bejött, nagyon jól jön ez a fajta ecset a lakkozáskor; ráadásul az íves kupakot is kényelmesebb fogni lakkozás közben.
A színt illetőleg mindegyik nagyon tetszik, talán az Avon lakké kicsit jobban, mert az a világosabb, de egész biztos nem lesz elhanyagolva az Essence lakkja sem :-)


Nektek melyik tetszik jobban?

8 megjegyzés:

  1. Határozottan különbözőek, tehát mindkettő kell :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek együtt, én biztosan hordanám őket együtt is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz gondolat, lehet kipróbálom majd úgy is :-)

      Törlés
  3. Hm... egy jó kis szivacsos manikűrt is megnéznék/csinálnék ebből a két lakkból. De határozottan nincs semmi köze egymáshoz a két lakknak, szóval jogos beszerzés volt :DDD
    (nekem meg hasonlóm sincs, szóval úgy érzem, szükségem lesz erre az essence-re :D)

    VálaszTörlés
  4. az új essence lakkok közül nemsok fogott meg :/ szerintem a régebbiek sokkal jobbak voltak :)

    VálaszTörlés
  5. Én egyelőre nagyon be vagyok zsongva az új lakkoktól, tetszenek az új, "pelyheses" színek, szóval nálam egyelőre (a lakk megnagyobbodását és drágulását leszámítva) pozitív a vélemény.

    VálaszTörlés