2012. szeptember 12., szerda

Avon négyes szemhéjpúder: Pink Sands



Ezzel a bejegyzéssel már régóta adós vagyok, hisz Djkaty-val egyszerre rendeltük meg, nála már rég olvashattátok is a bejegyzést itt, én pedig más témát, bejegyzést vettem elő ehelyett. Ennek oka egyáltalán nem az, hogy ne tetszene ez a paletta, sőt! 



Az Avon sminktermékeivel kapcsolatosan általában mindenkinek van egy kialakult véleménye: némelyik termék nagyon jó, némelyik minősége hagy kívánnivalót maga után. Ehhez hasonló tapasztalatokkal találkoztam a négyes szemhéjpúderekkel kapcsolatban is: némelyik minőségével, pigmentáltságával nem voltak megelégedve a tesztelők, némelyikről viszont csak dicsérő szavakat találtam. Régebben én is rendeltem ezekből a palettákból, de gyorsan elajándékoztam őket: sajnos már nem emlékszem, hogy én voltam ügyetlen és nem tudtam bánni a palettákkal (ennek elég nagy az esélye egyébként), vagy valóban nem voltak eléggé pigmentáltak. A Pink Sands elnevezésű válogatásról azonban nem igazán találtam negatív véleményeket, s mivel nincsenek ilyen szép rózsaszín árnyalataim, így hosszú idő után úgy döntöttem, itt az ideje ismét rendelni négyes szemhéjpúdert az Avontól. 



Nem tudom ki hogy van vele, de én ha rendelek ilyen sminkterméket, az érkezése után néhány napig csak nézegetem. Olyan szépek tiszta-új állapotukban – ilyenkor ismerkedem a színekkel, nézegetem őket mindenféle fényviszonyok között, kicsit félek is „megkezdeni” őket. Aztán egyszer csak felbátorodom, és napokig azt használom :-) Ugyanígy voltam ezzel a termékkel is, egy ideig csak pihent, most pedig szinte minden reggel ez akad a kezembe, nem akaródzik mást használni. 

 


Maga a paletta letisztult csomagolást kapott: fekete papírdobozba csomagolva érkezik, amelyen megtalálható a termékcsalád (Avon True Color eyeshadow quad) és oldalt a szín (Pink Sands) neve is. A paletta egyszerű, azonban szerintem minőségi érzetet adó fekete műanyag csomagolásban kapható, amely kissé gyűjti az ujjlenyomatokat. Egyébként időnként csinos kis díszítéssel látja el ezt az egyszerű palettát az Avon: volt már csipkés, tigris- illetve rózsaszín-lila csíkos mintás is egy-egy trendkiadás során. 



A gyakorlatlan sminkelőknek kis segítséget is nyújt a cég: a csomagolásra rajzolják, hogy melyik színt hova ajánlják használni:



A paletta a nevének megfelelően 4 db kis pant rejt, 4 db egymással harmonizáló színt (4*1,5g azaz 6g összsúlyban): mindegyik szín gyönyörű selyemfényű, szerintem nagyon szép, visszafogott színei vannak: nem túl harsányak, hétköznapi, munkahelyi sminknek tökéletes. 

A színek a kezemen (a mintákat alapozóra vittem fel): 

természetes fényben

vakuval

A pigmentáltsága megfelelő, nem mondanám haloványnak a színeket semmiképp. A világos színek között egy szép barackos és egy halvány mályvás rózsaszínt találunk, a sötétek között pedig egy barnát és egy szürkét. 

A paletta eredeti ára a katalógusban 2.340 Ft – ezzel kapcsolatosan is tartom azt a véleményem, hogy szerintem nem érdemes az Avon katalógusból teljes áron rendelni, ennyiért szinte egy 12 színből álló Sleek palettát is vehetünk. Érdemes megvárni az akciókat, akkor ugyanis akár 1.500-1.600 Ft-ért rendelhetőek (ami valljuk be, reálisabb ár értük). A 2012/13-as katalógusból most 1.529 Ft-ért megkaphatjuk.

Jelenleg számos színvariációban kapható négyes paletta az Avonnál, összegyűjtöttem Nektek a katalógusban jelenleg szereplő színpárokat: 

állandó szortiment
jelenlegi "trendkiadás"

A katalógusos rendelés nagy hátránya, hogy a papírra nyomtatott színek gyakran nem teljesen egyeznek a paletták valós színeivel, ezért én azt javaslom, hogy amennyiben a paletták közül (vagy bármelyik sminkterméket) szeretnétek rendelni, mindenképpen keressetek róla fotót, swatchot (véleményt) a neten, nehogy csalódás érjen! 


Nekem nagyon tetszik ez a paletta, a színei igazán nekem valóak! Sokat fogom használni az biztos! :-)



Használtok ilyen négyes szemhéjpúder palettát az Avontól? Ha igen, melyiket?

6 megjegyzés:

  1. Azta! Tök jó színek, nekem mindegyik jöhetne. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont ez a 4es paletta van meg, most ritkábban használtam, de majd gyakrabban nyúlok utánna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is előfordul, hogy egy ideig egyik-másik kedvenc és inkább azt használom :-)

      Törlés
  3. Nekem egy négyesem van az Avontól, lila,sötétkék, arany, és egy fehér szín van benne, szerintem régebbi kiadás ! :) De jó kis paletta ! :) Szép pigmentáltak a színek benne ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhez hasonló színek az őszi kiadásban is szerepelnek.
      Nem is láttam még Nálad Avon palettát a sminkeken :-)

      Törlés