2012. szeptember 17., hétfő

Avon négyes szemhéjpúder: Mocha Latte



A Pink Sands paletta bemutatásakor eszembe jutott, hogy bár az augusztusi kedvencek között szerepelt, de még nem mutattam meg Nektek az általam használt másik négyes szemhéjpúdert az Avontól. Ezt kb a blog kezdetekor, kicsit talán előtte vásároltam (ezért nem tudok „szűz” paneket mutatni). Aki a natúr palettákat részesíti előnyben, azoknak szerintem ideális ez a kis paletta. Bár a manapság méltán népszerű Undressed palettával nem versenyezhet, azonban szerintem nagyszerű kiegészítése annak. Nekem jól jön az Undressed palettával készült sminkekhez kicsit több, sötétebb-világosabb matt barna szín. Kicsit visszafogottabb, egyszerűbb sminkek készíthetőek ezzel, akár visszafogott nappali, akár esti smink.




A csomagolással kapcsolatban ugyanazt tudom elmondani, mint a Pink Sands palettánál, mivel gyakorlatilag ugyanolyan a csomagolásuk (miért is lenne más, ugye). Fekete papírdobozba csomagolva érkezik, amelynek előlapján a márka és a termékcsalád megnevezését láthatjuk, az oldalán pedig a paletta színét. A papírdoboz hátoldalán itt is látható egy kis segítség, hogy melyik színt hova érdemes feltenni a smink elkészítésekor. A színkiosztásnak köszönhetően ez ugyanúgy néz ki, mint a már bemutatott palettánál. 




A paletta csomagolása is megegyezik a Pink Sands-ével: egyszerű, de minőségi érzetet adó fekete, ujjlenyomatgyűjtős műanyag, amelynek a hátoldalán látható a quattro színének neve – amennyiben több palettával rendelkezünk, ez kissé megnehezíti a dolgunkat, mert kinyitás előtt csak itt látjuk melyik paletta van a kezünkben. Mivel nem a hátlappal felfelé tárolom őket, válogatnom kell közöttük sminkeléskor, így agyalok, hogy milyen jelölést alkalmazzak (ami nem csúfítja el a kis dobozt). 




A palettában található egy tükör és egy applikátor is: talán én vagyok még túl gyakorlatlan, de nekem ez a tükör kicsi, sminkelni nem tudnék benne, de javításkor jól jöhet. 

A palettában (nem meglepő módon) négy színt találunk, két matt és két fényes barnát, 4*1,5g azaz 6g összsúlyban. A legvilágosabb kiemelő szín egy világos fényes barna, majd a színskálán következik egy matt középbarna, amelyet sokan a szemöldök színezésére használnak (nekem inkább a szemöldökceruza áll kézre, úgyhogy nálam ez nincs mindennapi használatban). Az alsó sorban egy fényes barna szín található, mellette pedig egy matt sötétbarna, ezt én nagyon szeretem a szemceruza fölé satírozni, úgyhogy ez a szín a másikkal ellentétben mindennapi használatban van nálam az utóbbi időben. 



Swatchok (alapozó fölé tettem őket) 

természetes fényben

vakuval

Hallottam már néhány negatív véleményt az Avon négyes szemhéjpúderekről, hogy nem mind pigmentált eléggé, azonban szerencsére ennél én ezt nem tapasztaltam (sem a Pink Sands palettánál). Meg vagyok elégedve a minőségével, ha kell akár csak ezt az egy palettát használva is lehet teljes szemsminket készíteni, de mint fent is írtam, jobb szeretem az Undressed palettával kombinálni. 

Az árával kapcsolatban ugyanazt tudom elmondani, mint a Pink Sands palettánál: az eredeti ára 2.340 Ft a katalógusban, erről szokták leakciózni 1.500-1.600 Ft-ra. A teljes árat igen drágának találom, szerintem annyiért nem éri meg megvásárolni, inkább csak olcsóbban. A jelenlegi, 2012/13-as katalógusban most akciós, 1.529 Ft-ért rendelhető. 


Kigyűjtöttem Nektek a katalógusból a jelenleg kapható többi színt is: 

az állandó szortiment

az őszi "trendkiadás" színei


Ti ismeritek, használjátok ezt a palettát?

7 megjegyzés:

  1. Hű, ennek is jó színei vannak...

    VálaszTörlés
  2. Ó de szép! Az orchid delight gyönyörű ma reggel próbáltam ki élesben. :D

    VálaszTörlés
  3. Én úgy vagyok vele hogy az eredeti árért már Sleek vagy H&M palettát is lehet kapni, az akciósért meg MUA-t, szóval én ennyit nem adnék ki érte. Szép színe van meg minden, de nekem mégsem kéne. Egyszer Vettem MAC négyest, de meg is bántam, mert ugyanazokat a színeket össze lehet szedni drogériából is, Lehet hogy építeni kell őket, de az eredmény szinte ugyanaz.

    A másik meg ami zavar hogy sajnos sohasem olyan mint a képeken. Nekem ez mindig csalódás! :D

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva egyetértek Veled! (a Pink Sands-nél említettem is ezt)
      A színei tetszenek, de ha most kezdeném a szemfestékvásárlásokat (okosabb fejjel) már én sem így döntenék.
      A H&M palettákat nem ismerem,és bár a Sleek palettákhoz sem volt (még) dolgom, ha nem lenne egy palettám sem, átgondolnám-számolnám a dolgot, és inkább Sleek palettát vennék, esetleg egy eredeti 88-as palettát

      Törlés