2012. szeptember 11., kedd

Augusztusi kedvencek



Épp ideje volt átgondolni és összeírni, mik is voltak az augusztusi kedvenceim, hisz lassan a szeptember is eltelik :-) 



Kedvenc arcápoló 


Amennyire azon aggódtam, hogy nehéz lesz kedvenceket találni, most azon agyalok, hogy a sok közül melyiket válasszam :-) Végül úgy döntöttem, hogy ebben a kategóriában két kedvencem is megemlíteném: az egyik az Avon Complete Balance arckrém, a másik pedig az EssenceMake-up-To-Match alapozó. Mindegyik szerves részévé vált a mindennapi arcápolásomnak, ugyanúgy, ahogy a korábban említett Himalaya Herbals termékcsalád is (amellyel kapcsolatban meg kell jegyeznem, hogy bár eddig is viszonylag ritkán volt csak pattanásom, most még tisztábbnak érzem az arcom). Az Avon arckréme gyorsan beszívódik és megfelelő alapot nyújt az Essence alapozónak, ami hatalmas favorit most nálam – nem telt el úgy munkanap augusztusban, hogy ne használtam volna. 


Kedvenc sminktermékek 


Még mindig a MUA Undressed palettáját nyúzom, ő került elő a legtöbbször az augusztusi sminkelések során, annyi változással, hogy kiegészítettem az Avon Mocha Latte négyes szemhéjpúderével – ezzel a kettővel napokig elvagyok, rengeteg féle natúr-barnás smink készíthető velük. Emellett megemlíteném még a Max Factor 2000 Calorie szempillaspirálját is, hisz ezt használtam minden munkanap (strandolós-izzadós szabadnapokon pedig az Avon SuperShock Max vízállóspirálja után nyúltam). Ezek mellett hatalmas kedvenc volt még az Avon Glazewear Shine Pink Watermelon színű szájfénye – nem túl erős rózsaszín, szerintem nagyon szép szín. 


Kedvenc illat 
Ezen a téren nincs változás, a tavaszi-nyári parfümöm továbbra is az Avon PurBlancaBlush illata. Olyan kis könnyed és finom! Tartok egyet belőle az irodában is, mert EDT lévén nem a legtartósabb illat, így viszont a munkahelyen is tudok belőle fújni :-) 


Kedvenc körmös termékek 


Talán a bejegyzésekből is látszik, hogy nem is annyira a körömlakkszínek, mint inkább a díszítési módok játszották a főszerepet, mégpedig ismét a körömnyomda. Folyamatosan bővítem a körömnyomda-paletta készletem, amint látok egy új Essence palettát az üzletekben, azonnal lecsapok rá, így már egész sok van belőlük. Érdekes módon ezekkel sikerült eddig a legjobban a nyomdázás, ezért mindenképpen ajánlanám minden kezdő nyomdázónak! Próbálgattam a különböző színeket, felfedeztem (Ani hatására), hogy a Magnetics lakkokkal is lehet nyomdázni, így azokat is próbálgattam többször. 


Kedvenc testápoló termék 
Eddig még nem is említettem ebben a kategóriában azt a terméket, amit talán a legrégebb óta használok minden termékem közül, mégpedig a Baba szappant :-) Nálam ha tisztálkodásról van szó, csak szappan jöhet szóba, és bár időnként próbálgatok mást, mindig visszatérek ehhez. Bár tudom, hogy nem ez a legtermészetesebb összetevőjű szappan, ennek szeretem a habzását, így egy-egy másik (általában kecsketejes) szappan mellett ez mindig van elöl a szappanos kosárkámban. 



Kedvenc hajápoló 


Többször is próbálgattam, hogy valóban van-e hatása, vagy csak képzelem, és meggyőződtem róla, hogy valóban szebben fénylik a hajam a Nivea szőke hajra való termékcsaládja használata után, így őket mindenképpen kedvencnek sorolnám. Emellett egyszerű, de nagyszerű kategóriában fölényesen győzött az olívaolaj az Avon argánolajos hajápolójával szemben – az éjszakai olajpakolások után olyan pihe-puha és nemszáraz a hajam, hogy ez a lépés végérvényesen beépült a hajápoló rutinomba (eddig ugyanis sokszor elblicceltem, ha álmosan indultam aludni). Az olívaolajat áttöltöm a kiürült argánolajos hajápoló üvegébe, így könnyebb adagolni és tudok hozzákeverni más olajakat is.



Nektek mik voltak a kedvenceitek augusztusban?

6 megjegyzés:

  1. Látom tárazol a nyomda sablonokból :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony-bizony :-)
      És már van egy új E-bayes is :-D

      Törlés
  2. Hú az avon nagyon ott van a négyes paletta színekkel. És az a szájfény.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szájfényt nagyon szeretem, olyan igazi nekem való szín :-)

      Törlés
  3. A nyomdákat én is annyira szeretem, csak a essence mintalemezei nem nekem átlagban nem jönnek be annyira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert én meg inkább őket használom :-)
      Vettem Vaterán olcsón néhány Konad lemezt, de nem igazán boldogulok velük ...

      Törlés