2012. szeptember 18., kedd

Abszolút kedvencek – avagy ha eltűnnének a sminktermékeim



Több blogon (Makeup is my skin, Katie Beauty) találkoztam ezzel az érdekes ötlettel, hogy mit tennék, ha eltűnnének a sminkcuccaim – azon kívül, hogy kisebb szívrohamot élnék át. Átgondoltam tehát, ha most újra kellene beszereznem a sminktermékeimet, mi lenne az az első tíz, amelyet újra megvásárolnék, melyek az abszolút kedvencek, amelyeket mindenképpen újravásárolnék, „élni sem tudok nélkülük”. Mivel a tíz darab sminktermékbe nem sok minden fér bele, alaposan át kell gondolnia az ember lányának, hogy melyik az, amire valóban szüksége van a mindennapi sminkeléshez. 

A lenti lista tehát azokat a termékeket tartalmazza, amelyeket ismerek és szeretek és ezekkel egy (számomra) teljes  sminket el tudok készíteni. Ahogy tőlem megszokhattátok, közepes árfekvésű termékeket válogattam össze, többsége drogériákban megvásárolható, könnyen elérhető termék. 



Essence Make-up to match alapozó 
Említettem már, hogy az Essence az egyik (ha nem a) kedvenc drogériás sminkmárkám és nagyon bevált nekem ez az alapozó, ebből is a sötétebb szín. Nem fényesedik át alatta a bőröm (púdert nem használok, azzal még nem sikerült megbarátkoznom), kellemes viselet, semmi maszkhatást nem érzek alatta. Bár nincs sok alapozóm (egy Avonos, amit nem használok és Garnier BB krémek), ha eltűnnének, ezt mindenképpen szeretném pótolni, mert ez már beépült a mindennapi sminkrutinomba. 

Essence szemhéjalapozó 
Első és mindezidáig leginkább kedvelt szemhéjalapozóm. Megfelelő alapot ad a szemhéjfestéknek és igazán tartóssá teszi azt. Nagyon szeretem, amióta „megismerkedtem vele” egyszer sem sminkelek már szemhéjalapozó nélkül, így ő is nélkülözhetetlen már számomra a sminkeléskor. 

Avon Jillian Dempsey szemceruza ’Dark Brown’ 
A szemem sminkelésénél nálam az alap egy jó barna szemceruza. A jó alatt ezesetben azt értem, hogy kellően pigmentált legyen és elég puha ahhoz, hogy kényelmesen tudjak vele rajzolni szemkontúrt, viszont ne legyen túl puha és kenődős. Ezt a szemceruzát azért szeretem, mert a fenti kívánalmaknak megfelel és ráadásul még satírozós része is van a ceruza végén. 




Coastal ScentsWarm paletta 
Itt egy picit csalok, mert jelenleg nem az eredeti van meg, hanem az E-bayről rendelt másolat, azonban ha most újra kezdeném a paletta beszerzéseket, már inkább kevesebbet vásárolnék, de ebből az eredetit venném meg újra. Számomra a hétköznapi munkahelyi sminkek elsősorban natúr, föld színekből állnak, nincsenek igényeim erős élénk sminkekre, úgyhogy ez a paletta bőven elég lenne nekem egy ideig. 
Ha olcsóbb palettában kellene gondolkodnom, akkor a Sleek Storm palettát választanám – vele ugyan még nem volt tapasztalatom, de mostanában több blogon is láttam szép sminkeket vele, és beleszerettem :-) 

Artdeco tusfilc / Essence tusfilc 
Az utóbbi időben nagyon megszerettem az Artdeco tusfilcét, gyakorlatilag minden nap ezt használom egy ideje, még a hétköznapokon is egy vékony tusvonalhoz. Szerintem nagyon jó termék, egyedül az ára riaszthat el attól, hogy pont ezt újravásároljam. Az Essence kínálatában is láttam hasonló kiképzésű tusfilcet, amiről olvastam pozitív véleményeket. Az, hogy melyiket vásárolnám meg a „vészhelyzet” esetén, csupán attól függ, hogy mekkora lenne a keret: ha viszonylag korlátozott lenne a budget, akkor Essence jönne velem haza, ha szabadabban költekezhetnék, akkor a már bevált, de jóval drágább Artdeco. 

Avon SuperShock szempillaspirál 
Az egyik kedvenc szempillaspirálom, így ha csak egy spirálom lehetne, egyértelmű, hogy ő kellene. Vicces bumfordi keféje van, ami először nagyon furcsa volt nekem, de már megszoktam és meg is szerettem. Tartós, viszont könnyen eltávolítható szempillaspirál (a képen a vízálló változata szerepel, de hétköznapokra a sima, eredeti változat bőven elég nekem) 

Essence szemöldökceruza "Blonde" 
Csupán néhány hónapja használom rendszeresen, de ez is abszolút a mindennapi rutin részévé vált. Korábban nem törődtem hétköznap túl sokat a szemöldökömmel: havonta egyszer befestettem a seszínű szőke szemöldököm kicsit határozottabb világosbarnára a kozmetikussal, ami azonban nem volt túl tartós, 2-3 hét múlva már ráfért volna némi erősítés, ráadásul a szemöldök színe lett csupán másmilyen, nem lett sűrűbb. Próbálkoztam a szemhéjpúderes igazítással is, de az nekem nem jött be, nem volt sem tartós, sem látványos, így nagy volt az öröm, amikor találtam szőkéknek gyártott szemöldökceruzát is, mivel a barna színű (értelemszerűen) nekem túl sötét volt. 

10-es pirosító paletta
Pirosítók közül a sokoldalú 10-es pirosító palettát választottam, mert igazán jól kihasználhatóak a színei, ráadásul így megspórolom a bronzosítót is, mert ebben található az is. 

Avon Glazewear szájfény "Pink Watermelone" 
Ahogy a szememen is inkább a natúr színekre szavazok, a számon sem hordok túl erős színt. Egy nem túl erős rózsaszín szájfény az, ami nálam az alapsmink-kollekció elengedhetetlen kelléke. Ebből az Avon Glazewear shine Pink Watermelone szájfényét választanám újra, vagy az NYC csillámos rózsaszínét, aminek sajnos már lekopott a neve (nem tudtam dönteni kettejük között, mert mindegyiket szeretem). 

Ecsetek (amik lemaradtak a fenti képről)
Nagyon sokat agyaltam, hogy mi legyen az utolsó választható sminkcucc, hisz nem említettem színes szemhéjpúdert (sem az Undressed palettát, ami most nagy kedvenc nálam), sem korrektort, sem rúzst vagy egyéb színesebb ajakszínezőt, de úgy érzem, hogy ha minden sminkcuccom eltűnik, akkor amit még mindenképpen pótolnék gyorsan az néhány sminkecset. Itt már nem tudok csak egyet kiválasztani, a számomra nagyon minimális 3 ecset lenne: egy ecset a szemhéjpúder felviteléhez (szerintem jó az Essence is), egy a satírozáshoz (itt is megfelelne az Essence is) valamint a pirosító felviteléhez egy kabuki ecsetet (az én Hello Kittys ecsetem) – ez a totális minimum Nálam. 


El kell mondjam, egyáltalán nem volt könnyű csupán 10 terméket összeválogatni, hogy mi az amire szükségem lenne egy olyan „vészhelyzet” esetén, hogy eltűnik minden sminkcuccom. Bár nem gondolom, hogy olyan rengeteg sminkcuccom van (de az is tény, hogy egy normál emberhez képest valóban nem kevés), de azért a felsorolt cuccok még nekem is szűkös „túlélőkészletet” jelentenének. 


Nálatok mi lenne a sürgősen pótolandó 10 sminktermék?

10 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a bejegyzést! Szerintem én is megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszi! Kíváncsian várom a Te listád! :-)

      Törlés
  2. Tök jó lett ez a bejegyzés is! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet, lehet hogy én is megcsinálom majd. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Tökjó, hogy te is megcsináltad :)érdekes, hogy ki mit hoz ki belőle. :) Szerintem ez egy nagyon tanulságos TAG.

    VálaszTörlés
  5. Jó kis lista :) a Sleek storm palettát én is kipróbálnám már nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon rendben van az a "kis" C.S. Warm paletta. A 10-es pirosító paletta is C.S.-es? Honnan szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajna én nem vagyok vele megelégedve, nem az igazi...
      A 10-es pirosító is az Ebayről származik, tomtop_auction az eladó - vele nincs bajom, ez jó paletta
      http://myworld.ebay.com/tomtop_auction/&_trksid=p3984.m1497.l2754

      Törlés