2012. augusztus 6., hétfő

Outfit variációk nyárra



Korábban hoztam már hasonló bejegyzést rövid farmernadrágra valamint alkalmi ruhákra, most pedig szeretnék mutatni Nektek egy újabb gyűjteményt. Augusztus lévén maradok a nyári ruháknál, ezúttal a hétköznapi, de nem farmeros összeállításokat helyezem középpontba. 

A nyár egyik kedvenc színe a türkiz, nálam nagy kedvenc fehérrel kombinálva:


Hűvösebb nyári napokra/estékre:




Régebben tabunak számított a barna kékkel párosítva, most viszont igencsak elfogadott lett:



A szépen lebarnult bőrön nagyon jól mutat szerintem a fehér, én is szívesen hordok nyáron, napozás után fehéret. Vacilláltam, hogy ez a szett ide kerüljön-e, vagy az alkalmiba, de végül úgy döntöttem, hogy inkább a hétköznapi kategória, bár valószínűleg nem ebben mennék bevásárolni :-)



Híven önmagamhoz, a miniszoknyák sem maradhatnak ki a nyári gyűjteményből :-)

Korall színnel:



Azték mintával:




Egy fehér rövidnadrágos szett, amit én még ide tennék:




Melyiket vennétek fel ezek közül?

4 megjegyzés:

  1. A harmadikat :) nagyon szeretem a barnát kékkel!

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik klassz de nem tudom elégszer hangsúlyozni hogy a saját szettjeidet szívesebben látnám azért! ;)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés