2012. augusztus 2., csütörtök

Outfit variációk alkalmi ruhára



A rövid farmernadrágok után következzen most egy alkalmi ruhás összeállítás Bellala kérésére. Ezeket szívesen viselném egy-egy nyári eseményre, például egy esküvőre.
Nyáron én mindenképpen ruhát veszek/vennék esküvőre, nálam a kosztüm ilyen eseményekre kizárva.

Idén divatos asszimetrikus ruha:




Ugyanez más kiegészítőkkel:



Bár esküvőre nem illik a fekete, szerintem pöttyösen mehet, hisz nem olyan komor (viszont roppant vidám :-)
Két variáció:






Egy natúrabb pretty woman összeállítás:





Néhány könnyed nyári összeállítás, szerintem ezek is felvehetők akár esküvőre is:













A képek a Pinterestről származnak

Ti melyiket vennétek fel ezek közül esküvőre?
Bellala, elnyerte valamelyik a tetszésed?

11 megjegyzés:

  1. Mindegyik helyes kis szett, de szívesebben látnék valamit amit te készítettél. ;)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készül majd olyan is, de olyan kis csinosakat mentettem el, meg akartam mutatni Nektek azokat is :-)

      Törlés
  2. Jaj nagyon köszönöm:) Egytől egyig csodaszépek, most már van miből kiindulnom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hasznos volt :-)
      Majd mutasd meg, mire esett a választásod végül!

      Törlés
    2. Mindenképpen lesz outfites poszt róla, ha másképp nem, bevetem a tükörből fotózós módszeredet :)

      Törlés
  3. A türkiz és a világoskék kedvencek, valamint a fekete alapon színes-pöttyös-konfettis és az utolsó kép is bejövős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A türkiz nálam is nagy kedvenc most!

      Törlés
  4. Szia! Ezeket a ruhàkat hol lehet megvàsàrolni? Nagyon jòl nèznek ki, ès nekem pont aktuàlis! Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! Ezeket a ruhàkat hol lehet megvàsàrolni? Nagyon jòl nèznek ki, ès nekem pont aktuàlis! Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sajnos nem tudok ebben segíteni, a képeket Pinteresten találtam, de nem volt feltüntetve forrás :-(

      Törlés
  6. Nagyon szép összeállítások. Pont az én ízlésemnek valók. :)

    VálaszTörlés