2012. augusztus 16., csütörtök

Nyereményjáték eredményhirdetés





Nagyon örülök, hogy sikerült eredményesen lebonyolítani az első nyereményjátékom! Sokan jelentkeztetek, és aminek külön örülök, hogy sokan leírtátok, hogy mit láttok szívesen a blogon:


  • zsákmányos/tesztes bejegyzések - ezeket örömmel készítem én is, lesznek még bőven!
  • outfit posztokat (jobb fotókkal) - rajta vagyok az ügyön :-)
  • több körmös poszt - megpróbálok több szépet alkotni 
  • DIY poszt -  tervben vannak, már vettem hozzájuk alapanyagokat is
  • Avonos posztok, tesztek - szívesen írok róluk, mivel többen is kértétek
  • elfogyott bejegyzések - nagy elfogyasztó projekten vagyok, így várható több is :-)
  • más háttér - ezen már én is elgondolkodtam Virág, a közeljövőben alakul picit a kinézet majd
  • top 10 más márkákkal - készül egy ilyen poszt 

Összeírtam a jelentkezéseket és az esélyeket, és kisorsoltam a nyereményt :-)  Nagyon izgultam, és persze kíváncsi voltam, hogy ki is lesz a nyerő.
Hogy hű legyek önmagamhoz, excelbe vittem fel a jelentkezőket, minden egyes esélyhez számot rendeltem és véletlenszám generátorral kiválasztottam a nyertes, íme:



A nyertes tehát a 19-es számú esély tulajdonosa:

Gumikacsa20 (alias Hajnalka Kecskeméti)

Gratulálok! Kérlek írj egy e-mailt a blog címére (pancsipipereasztala@gmail.com), hogy hova küldjem a nyereményed!


Köszönöm mindenkinek a részvételt, a következő játékot a 100. olvasó feliratkozása után tervezem :-)
Addig pedig minél több érdekes bejegyzéssel próbállak titeket megörvendeztetni :-)

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek és remélem nem haragszol PAncsi a szín miatt, de úgy érzem hozzád egy vidámabb/világosabb szín jobban állna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem!
      Én is gondolkodtam már rajta, hogy világosabb háttér jobb lenne, csak még nem jutottam elhatározásra. Keresek majd egy szép, egyszerű, világos hátteret :-)

      Törlés
  2. Úristen, ez én vagyok. Amikor megnyitottam a bejegyzést gondoltam elolvasom mit írtál mert úgysem én leszek és először félre is néztem a számot... :D:D hú, köszönöm! :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a gratulációkat, aranyosak vagytok! :))))

    VálaszTörlés