2012. augusztus 29., szerda

NOTD: Naplemente köröm



Mostanában több helyen is felmerült a szivacsos technika, és eszembe jutott, hogy olyan régen használtam már a kedvenc mosogatószivacsom! Ahogy végéhez közeledik a nyár, egy erős késztetés kerített hatalmába, hogy sötétebb színeket kellene használnom. Egy blogon láttam naplemente színű körmöket és úgy éreztem, nekem is ez kell! 



Sajnos narancssárga lakkom nincs, és nem is találtam az üzletekben megfelelőt, így helyette egy halvány citromsárgát használtam, valamint a második színhez kevertem egy aranybarna színnel. A harmadik szín egy szép piros lett, a tetejére pedig aranyos csillámos lakk került.


 
Az egyik legjobb tulajdonsága a szivacsos körömlakkozási módnak, hogy szinte nem lehet elrontani: nincsenek szabályos vonalak, az sem baj, ha nem egyformák a körmök (ami nekem sem szokott zavarni). Ráadásul a vékony rétegek miatt nagyon gyorsan szárad - nálam sokkal gyorsabban, mintha 2 réteget felkennél bármilyen lakkból.

A citromsárga elhagyásával és egy barna szín hozzáadásával pedig őszi manikűrnek is tetszene, később mindenképpen megcsinálom úgy is :-)

A használt lakkok:


 
Orly körömkiegyenlítő lakk (igen régi, el kellene használni)
Essence Colour & Go: 51 Mellow Yellow
Essence Colour & Go: 64 Be optimistic!
Moyra No 19
Essence Colour & Go: 94 Gold fever


Szeretitek ezt a technikát?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :]
    Milyen nagy az Orly a kis essence-ek mellett :O :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett:$ én imádom ezt a technikát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Te gyönyörű rózsaszín alkotásod hozta meg ismét a kedvem ehhez a technikához! :-)

      Törlés
  3. Hűű nagyon-nagyon jó lett!!! Én is most kísérletezek ezzel a technikával, de tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól választottad meg a színeket, harmonikus lett a végeredmény. Mostanában én is egyre többet "szivacsozok" nagyon megszerettem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez most nekem is nagyon bejött. Azóta már készítettem másikat is, de azok nem lettek ilyen jók, le is mostam őket hamar :-)

      Törlés