2012. augusztus 27., hétfő

NOTD: Avon Perfectly Flesh körömlakk pöttyökkel




Tegnap felavattam a legújabb Avon körömlakkom! Ezt a színt már elég sok helyen láttam, és nagyon megtetszett a natúr hússzíne, szerintem nagyon szép!


Mivel este, már sötétben lakkoztam, ezúttal sajnos elmaradnak a fázisképek, csak leírni tudom az állagát: az első réteg ezzel a lakkal is csíkos lett, a második réteg nálam most elég vastagra sikeredett, így bőven elég volt a két réteg – el tudom képzelni, hogy aki tud szépen vékonyan lakkozni, annak szüksége lesz a 3. réteg lakkra is. A fedése nagyon jó, a nyáron rendelt Avon lakkok közül talán ennek tetszett leginkább a fedése.

A lakk ezúttal is négyzetes üvegben érkezik, papír védődobozban. 12 ml körömlakkot kapunk 8-900 Ft-ért, akciótól függően – én személy szerint nagyon örülnék feleannyi lakknak fele árért, mint az Essence-nél (12ml-t szerintem soha nem fogok egy színből elhasználni).

A hétvégén néztem egy Takács Nóris Jó nő videót, és abban láttam olyasmi lakkozást, mint amit végül készítettem a körmeimre: a gyűrűsujjamra fehér pettyes minta került. Szerintem egyszerű, de nagyszerű díszítés! Sajna nem vagyok olyan ügyes, hogy ezt szabad kézzel meg tudtam volna oldani, ezért cselhez folyamodtam. Hogy a pöttyök szabályosan helyezkedjenek el, az Essence egyik körömnyomda lemezét használtam fel, amin van telepöttyös minta. Sajnos azonban túl kicsik a pöttyei, így rá kellett dolgoznom még kézzel is: fehér lakkba mártott pontozóval (ez is Essence) átmentem a mintán, hogy jobban látszódjon a minta. Végül az egészre a szokásos Orly gyorsszárító fedőlakk került.



Használt lakkok:



Essence Better Than Gel Nails alapozólakk
Avon Pro+ hosszantartó körömlakk Prefectly Flesh
Essence Stamp It körömnyomda lakk: Fehér
Essence körömnyomda lemez
Essence pontozó
Orly gyorsszárító UV fény






Hogy tetszik? Szeretitek a pöttyös körmöket?

8 megjegyzés:

  1. Szép, tetszik ez a koszos púderszín :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik ez a szín, már ki is szemeltem magamnak. Amúgy a 12 ml-es kiszereléssel én sem értek annyira egyet. Túl sok, és épp ezért pénzkidobás és pazarlás.
    A körömre visszatérve tetszik ez a körömnyomdás megoldás :)

    VálaszTörlés
  3. Na, örülök, hogy Neked is bevált, és jók ezek a pöttyök hozzá. :-)

    VálaszTörlés
  4. nekem is tetszik :) tegnap sikerült levadásznom az essence pontozót 299 ft-ért :D

    VálaszTörlés
  5. ja és egy kérdés: Ez az alapozó lakk amit itt is használtál miben különbözik egy normál alaplakktól? Zselésebb esetleg az állaga?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Az Essence hívja alapozó lakknak, én simán alaplakknak mondanám. Egyébként kicsit sűrűbb, zselésebb az állaga, mint más lakkoknak. Sajnos mostanában úgy érzem kezd kicsit besűrűsödni, remélem nem lesz vége hamarosan ...

      Törlés