2012. augusztus 18., szombat

My Essence Top 10



Korábban írtam már az általam leginkább kedvelt Avon termékekről itt, és jött kérés ezzel kapcsolatban, hogy készítsek ilyet más márkákkal is. Itt jegyezném meg, hogy nagyon örülök, ha megírjátok az ilyen kéréséket, hisz így olyan bejegyzések születhetnek, amelyek valóban érdekelnek Titeket, olvasókat! :-)
Ezúttal tehát az Essence márka termékeit veszem górcső alá és választom ki az általam legtöbbet használtakat. Elöljáróban el kell mondanom, hogy ezekkel a termékekkel nincs olyan sok tapasztalatom, mint az Avon termékekkel, hiszen azokat már évek óta “tesztelgetem”. Az Essence termékekről idén hallottam először, amikor elmerültem a beauty blogok világában és sok-sok jót olvastam erről a márkáról. Egész addig nem is nagyon jártam a Rossmannba: inkább a DM választékát és saját termékeit részesítettem előnyben, így nem is mentem máshova (nálunk csak a Rossmannban kaphatóak ezek a termékek). Aztán kíváncsi lettem, kipróbáltam - és kis túlzással elvesztem :-)


Szóval bár nem régóta használom ezeket a termékeket, nagyon sokat kipróbáltam, sokat meg is szerettem. Lássuk tehát mik az én kedvenceim Essence-éktől:


Colour & Go körömlakkok és Special topper fedőlakkok


Azt hiszem ezt nem kell különösebben túlragozni, sok-sok rajongója van ezeknek az apró kis üvegcséknek, amelyek sokféle gyönyörű színt rejtenek. Nekem a színválaszték mellett az is tetszik, hogy kicsik az üvegek: inkább legyen több színem, de kis kiszerelésben, így az sem baj, ha beszárad egy-egy lakk. Ahogy már mindenki tudja, ezek a lakkok ősszel megújulnak. Sajnos az egyik vonzerőt elvesztik, drágábbak és nagyobb kiszerelésűek lesznek, de remélem, kárpótolnak minket a szép új színek.
Az Essence körmös dolgokban nagyon erős: nem tudok más drogériás márkáról, ahol ennyiféle fedőlakk kapható. Ezekkel a lakkokkal könnyedén feldobhatunk, átalakíthatunk egy natúr, vagy már megunt színt is. Szeretem a repesztőlakkokat, az apró vagy épp nagyobb csillámos lakkokat, a tavasz nagy sztárjáról, a pelyhesékről már nem is beszélve. 


Körömnyomda


Emlékszem, amikor először olvastam róla, annyira megtetszett, hogy még aznap mentem, kerestem és amit találtam a Rossmannunkban, azt megvettem. Mondhatni szerelem volt első látásra. Olyan egyszerű (vagy néha egyszerűnek tűnő) körömdíszítési módszer, hogy ezt ki kellett próbálnom. Összehasonlítva más, nagy és híres körömnyomda márkával, nagyon kedvező az ára: nem kell több ezer forintot kiperkálni a készletért, amit aztán kitudja használni fogunk-e vagy sem, hisz ahhoz képest tényleg nagyon olcsó. Több körömnyomda lemeze is van már az Essence-nek - sajna nem olyan nagy a választék, mint a híres “rokonnak”, de azért egész sokat lehet ezzel is alkotni. Emellett a körömnyomdához használatos sűrű körömlakkokat is lehet kapni, bár sajna csak 3 színben (fekete, fehér és ezüst) - én nagyon örülnék még egy bordónak, egy aranynak, egy barnának …. (szóval több színnek :-D )


Makeup to Match Alapozó


Az alapozókhoz fűződő eddigi viszonyomról talán sokat elmond az, hogy még soha nem használtam el egy tubust/tégelyt sem és nem is volt olyan hét, hogy minden hétköznap használtam volna. Egyszerűen utáltam azt a maszkhatást, amit elértem a felkenésükkel. Közben viszont ott volt az igény, hogy mégiscsak jó lenne használni, hogy egységesebbé tegye a bőröm és tartósabbá a pirosítót. Ez az alapozó azonban úgy olvad bele a bőrömbe, hogy nem látszik, hogy alapozó lenne rajtam, nem maszkos, kellemes viselet (még nyáron is, bár ez nálam a légkondis irodát jelenti, tűző napsütésben nem kenek magamra ilyesmit) Ehhez ugyan hozzá kell tennem, hogy szerencsére nincs sok takargatnivalóm: nincs szükségem különösebben nagy fedésre; akinek igen, az ne válassza ezt a terméket. Nekem viszont tetszik, szeretem, mindennap használom és nemsokára elfogy :-))


Quattro eyeshadow paletta - To die for


Amikor beleszerelmesedtem az Essence termékekbe, akkor került kezembe ez a négyes szemhéjpúder is: imádom a nude barna színeit, szerintem nagyon jól kihasználható paletta a hétköznapokon, de a sötét színeknek köszönhetően akár egy füstös barna bulismink is készülhet belőle. Ahogy a neve is mutatja, négy színt tartalmaz a paletta: egy fényes fehér színt, egy fényes bőr-pezsgő színt, egy fényes bronzos barnát és egy matt sötétbarnát. Megfelelően pigmentált és tartós (alappal), engem teljesen meggyőzött. Olyannyira, hogy ezután biztosan kipróbálok másik ilyen négyes palettát is.


I Love Stage Szemhéjalapozó


Ha még a 10 kedvenc közül is kellene választani, ez a termék a körömnyomdával holtversenyben elnyerné az első helyet, annyira szeretem! Komolyan, nem is értem, hogy tudtam régebben szemhéjalapozó nélkül sminkelni. Na jó tudom: délutánra már összegyűlt minden a szememen egy csíkban, én pedig csak morogtam; hiába próbáltam alapozót kenni a szemhéjamra, nekem az nem hozta ugyanezt az eredményt, mint ez. Hihetetlenül tartóssá teszi ez a kis egyszerű termék a szemfestést, amióta használom, már nincs olyan problémám, hogy elmászott-összegyűlt a szemfestékem. Arra figyelek, hogy reggel ne túl zsíros szemkrémet használjak, hanem olyat, amit gyorsan beszippant a bőröm, majd utána jöhet ez: szépen felütögetem a szememre, várok egy percet míg megszárad és már jöhet is a sminkelés. Imádom!


Szemöldökceruza


Mint már említettem, havonta járok szemöldök-szempillafestésre a kozmetikusomhoz. Nagyon zavart ugyanis mindig, hogy eléggé szőke, olyan seszínű a szemöldököm, nem lehetett éppen a szemem kereteként tekinteni rá. Ezért szoktam sötétebbre festetni, hogy határozottabb legyen. Jó ötletnek tűnt ugyan a szemhéjpor is, de én attól valamiért idegenkedtem, ceruzából viszont csak feketét és sötétbarnát találtam. Nagyon örültem, amikor felfedeztem a szőke hajhoz való világosbarna szemöldökceruzát kis kefével, azóta minden sminknél használom, és gondolkodom, hogy szükség van-e ezután már a szemöldökfestére...


Essence All Over Shimmer Blondes


Különösebben nem vagyok oda a highlighterekért, aminek több oka is van: egyrészt nem tanultam meg helyesen felvinni, nem gyakoroltam még eleget ezért bizonytalan vagyok a használatában, másrészt pedig aki korábban harcolt az arca folyamatos fényesedése ellen, nem feltétlenül szeretné bármilyen módon is csillogóbbá, fényesebbé tenni, legalábbis nem a hétköznapokon. Mégis megfogott ez a termék a szép színösszeállítása miatt: az Essence gyárt külön a szőkéknek és a sötétebb hajúaknak highlightert, így könnyedén kiválaszthatja mindenki a hozzá illő színeket. A fent említett okok miatt én inkább szemfestéknek használom, annak tökéletesen bevált, szeretem! Nagyon jó csillogós rózsaszín és barna színek vannak, a barna több árnyalatával. Egyszer majd biztosan felbátorodom, és kipróbálom eredeti funkciójával is, de addig bátran használom, főleg nyáron szemfestékként.


Essence Glossy lipbalm: Sparkling Cherry


Mint már többször említettem a blogon, a szájfényeket jobban szeretem, mint a rúzsokat. Ez a kis tubus pedig egy ajakápoló és szájfény egyben: vagyis ápolja és fényesíti is az ajkaim. Praktikus csőrös kiszerelése lehetővé teszi, hogy tükör nélkül is könnyedén felvihessem a számra - ez előnyös munka vagy utazás közben: nem kell tükör, csak körbekenjük a szánkat mint az ajakbalzsamot. Nálam a munkahelyemen kint van az asztalon: időnként csak elkapom, felkenem és dolgozom is tovább (no persze ha megy az aznapi sminkemhez ez az árnyalat :-)


Silky Touch Blush pirosító: Babydoll


Szerintem ez egy alapszínű pirosító, finom rózsaszín nagyon szép aranyfénnyel, de a bőrömön egyáltalán nem látom aranyfényűnek. Nagyon szeretem, a natúr sminkjeim gyönyörű kiegészítője. Ha csak egy pirosítóm tarthatnám meg, azt hiszem ezt választanám :-)


Ecsetek


Az Essence lila ecsetkéivel kezdtem az ecsettel sminkelő “pályafutásomat”. Annak, aki eddig csak applikátort használt, egy hihetetlen új élmény ezekkel sminkelni. Most már nem térnék vissza az applikátorokhoz, sokkal kényelmesebb, szebben el lehet dolgozni a széleket... Szerintem kezdő sminkelőknek tökéletes ecsetkék, nagyon szeretem őket én is (bár már vettem más ecseteket, de még mindig sokszor nyúlok ezekért)


Ti is szeretitek az Essence termékeket? Mik a kedvenceitek?

7 megjegyzés:

  1. a to die for meg az ecsetek örök kedvenceim:) amúgy annyit hozzátennék hogy az egyetemi DM-ben van Essence!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezt nem is tudtam!
      Talán még soha nem jártam abban a DM-ben, csak a másik kettőben, de ezek után felkeresem (nem értem ebben mi a logika, hogy nem mindenhol ugyanazokat lehet kapni...)

      Törlés
    2. Meg akartam nézni az egyetemi DM Essence kínálatát, hát nem bezárták, mert költözik?

      Törlés
  2. Én is ezt az alapozót használom, és a kis pirosságaimat tökéletesen fedi, egységes színt kap a bőröm, bár a szemkarikáimat nem tünteti el, de nem is olyan sötétek vele.
    A lakkokkal nekem annyi bajom van, hogy szinte egyik sem tartós, legalábbis nálam nem. Igaz, hogy csodás színeik vannak, de nagyon bosszantó, amikor 3 réteg kell belőle, az nem akar megszáradni, és másnap estére lekopott a fele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nekem nincsenek szemkarikáim, így azokra nem kell tekintettel lennem.
      A lakkokkal nekem volt ilyen problémám - a gyors kopást én a körmöm állapotának tudom be, mert az Opi sem marad tovább a körmömön, mint az Essence...

      Törlés
  3. Én nem vagyok oda az essence-ért, nem vonz valamiért.Pár dolgot szeretek a márkától. Az ecseteiket szeretem ( a pirosító ecseten kívül) a rúzsokban csalódtam,a BTGN fedőlakk nagy kedvenc,a szájfényeiket is szeretem és a zselés tusukat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, feltűnt már, hogy Nálad nem lehet sok Essence termékről olvasni.
      Tényleg, a BTGN alaplakk is bekerülhetett volna a csapatba, őt is szeretem

      Törlés