2012. augusztus 7., kedd

My Avon Top 10



Összegyűjtöttem Nektek az általam legtöbbet használt és leginkább kedvelt Avon termékeket, ebben a  bejegyzésben őket szeretném bemutatni. Nagyjából 15 éve Avonozok kisebb-nagyobb intenzitással, ez idő alatt elég sok terméket kipróbáltam, és sokat meg is szerettem, beépültek a mindennapi rutinomba.



Lássuk tehát az én Avon Top 10-em:


Arc- és testápolás


Planet Spa arcpakolások


Többféle arcpakolást használok felváltva: a thaiföldi lótuszvirág pórustisztító arcmaszkot, a shea vajas bőrtápláló arcmaszkot (volt is róluk bejegyzés itt) valamint az iszappakolást arcra holt tengeri ásványokkal. Finoman tisztítják/hidratálják a bőröm ezek a maszkok, amelyeket én általában reggel használok. Hajmosás után felteszem a hajpakolásom, majd valamelyik maszkot is, így felfrissíti a bőröm reggel mire végzek a hajmosás-pakolás procedúrával. Ennek köszönhetően reggel friss, tiszta arcbőrrel indulok dolgozni, úgy érzem, még a pórusaim is tisztábbak kicsit a használatuk után (nem állítom, hogy kitisztítanak minden pórust, de határozottan jobb a bőröm kinézete és érzésre is frissebb a bőröm).


 Glicerines kézkrém


Régebben ekcémás volt a bőröm (szerencsére már elmúlt), de annyi megmaradt belőle, hogy krémezés nélkül kellemetlenül száraz a bőröm. Szigorúan minden kézmosás után krémeznem kell, ellenkező esetben száraz, húzódik a kezem bőre. Emiatt olyan kézkrémre van szükségem, amely azonnal beszívódik és nem akadályoz a feladataim elvégzésében az, hogy előtte krémeztem a bőröm. Szinte minden táskámban van egy ilyen kézkrém, előfordult már, hogy egy oktatáson a srácok először nevetgéltek, hogy én már megint kenegetem a kezem, majd ők is kértek belőle, hogy akkor ők is krémeznek :-)
Ezt a kézkrémet évente két alkalommal (tavasszal és karácsonykor) szezonális csomagolásban is kiadja az Avon – ez nekem azért tetszik, mert nem olyan unalmas évekig ugyanazt a krémet használni. Egy tipp: amikor kifogyott a kézkrém, érdemes kettévágni a tubust, mert hiába nem tudunk belőle többet kipréselni, bizony egész sok anyag pihen még a flakon falán, amit érdemes még felhasználni, többszöri krémezésre elég a mennyiség!


Hajvégápoló szérum 


Egy-két éve vettem észre, hogy bár nem kezeltem semmilyen vegyszerrel, a hosszú hajam vége mégis gubancolódik, száraz (szerencsére törni nem törik). Ekkor próbáltam ki az ismerőseim/vevőim által korábban már sokat dícsért hajvégápoló szérumot, és azóta bizony nem telt el hajmosás nálam úgy, hogy ne kentem volna pár cseppet ebből az olajból a hajamra. Ápolja, hidratálja a hajvégeket, és nem nehezíti el a hajam (szigorúan csak a hajvégekre, max a közepéig kenem). Nálam annyira bevált, hogy még a fodrászhoz is viszem magammal.


Illatok

Little Black Dress EDP

Be kell, hogy valljam, nem vagyok egy nagy parfüm fan, nem ismerem a nagy márkák kreálmányait. Így aztán az Avon kínálatából választottam magamnak téli parfümöt, mégpedig ezt a darabot.Általában nem szeretem a nehéz parfümöket, ez a parfüm az én orromnak viszont pont jó: finom nőies illat, nekem a hidegebb időre, az ünnepekre ideális. Mindig jó érzés elővenni ezt az illatot ősszel: kissé szomorú vagyok, amikor beköszönt a hideg és elő kell vennem a melegebb-vastagabb ruhákat, de jobb kedvre derít, hogy ez egyben azt is jelenti, hogy ezt az illatot viselhetem – szóval felvillanyozza az ősz kezdetét számomra.


Pur Blanca Blush EDT
Ez pedig a tavaszi-nyári illatom Finom, friss gyümölcsös-virágos kölni a ribizli, rózsa és szárított gyümölcsök illatával, amelyet a tavasz beköszöntével kezdek el használni. Amint lekerül a téli kabát, előkerül ez az illat is, még ha nem is süt hétágra a nap. Ha már vágyom a tavaszt márciusban, bizony előkapom és fújom ezt az illatot.



Sminktermékek

Arabian Glow barnító gyöngyök


Az Avon egyik méltán népszerű terméke, több havi kedvences bejegyzésemben is szerepelt már. Apró kis gyöngyök számtalan színben, amelyek napcsókolta barna színt varázsolnak az orcámra. Nagyon szeretem, télen is szívesen használom, mert ezzel könnyű visszafogott színt varázsolni az arcomra.


SuperShock szempillaspirál


A szempillaspirál az a sminktermék, amit akkor is használok, ha semmi mást nem teszek fel – egy vízálló spirál még a strandra is jön velem, sőt edzésre esetleg napozáshoz/szolizáshoz is ez az egyetlen sminktermék amit elviselek, sőt igénylek magamon. Ennek fényében nem meglepő, hogy szempillaspirálfogyasztó-nagyhatalom vagyok :-)
Az egyik kedvenc spirálom az Avontól a SuperShock spirál: a nagy bumszli feje kissé szokatlan ugyan - eleinte kicsit furcsa és ijesztő volt azzal a vastag spirálfejjel a szememhez közelíteni, de aztán megszoktam, mivel nagyon szép pillákat csinál, így hamar kedvenccé lépett elő. Én a szilikon-fejű spirálokat részesítem előnyben, mint amilyen ez is. Sűrű keféje van, ami megkönnyíti a felvitelt – a legutóbbi spirált ki is mostam, miután elhasználtam – jó szolgálatot tesz az összeragadt szempillák szétválasztásához.



SuperFull szempillaspirál





















Úgy tűnik, én és az Avon szeretjük a szuper dolgokat Nem tudtam választani a két spirál közül, ezért ez is bekerült a kedvenceim listájába. Dúsabb szempillákat ígér csomósodás nélkül – szerintem meg is adja, bár egy kicsit trükközni kell vele, mert a kicsomagolás után még kissé híg az anyaga (legalábbis nekem). Ezért én úgy szoktam vele trükközni, hogy kinyitom, majd csak kicsit később kezdem használni, addigra sűrűsödik annyit a festék, hogy valóban dúsít. Ennek ellenére nagyon szeretem, mert jó kis spirál! Ennek vékonyabb feje van, mint a SuperShock spirálnak, elsőre talán nem olyan ijesztő  :-)


SuperShock gél állagú szemhéjtus


Egy újabb szó szerint szuper termék: nagyon tartós, intenzív színű szemceruza (én fekete és barna színben használom). Aki hozzám hasonlóan ügyetlenül bánik a tusokkal, ezt kell kipróbálnia! A hegyes ceruzával még én is gyönyörű szép vékony tusvonalat tudok húzni, ami nem kenődik fel a szemhéjamra. Elsősorban a felső szempillasor tövébe szeretem használni ezeket a ceruzákat, az alsó sorba nekem ezek túl sötétek.


Jillian Dempsey szemceruza



Satírozós végű puha ceruza – ezt használom megjelenése óta az alsó szempillasorba. Ahogy fent is írtam, a gél állagú ceruzákat túl erősnek, sötétnek érzem alulra, oda ezt a ceruzát érzem ideálisnak. Az én preferenciáim szemceruzával kapcsolatban: legyen puha, hogy kényelmesen tudjak szemet rajzolni magamnak (ahogy az Ember mondja ) nem szeretem ugyanis a túl kemény ceruzát, ami böki a szemem, valamint faragható legyen, mert vékony vonalat csak vékony heggyel tudok rajzolni – ezeknek a kritériumoknak ez a ceruza megfelel. A végén pedig egy satírozó gumi található, amit füstös sminkekhez lehet használni. Színek tekintetében én a barnáról és a liláról tudok nyilatkozni, azoknak szép színe van (feketét nem használok alulra mert nagyon kemény lesz a tekintetem tőle) és nem mászik el egyáltalán (hozzá kell tennem, hogy én általában fixálom egy kis szemhéjpúderrel). 



Ezek tehát az én „sztártermékeim” az Avontól.

Nektek van kedvencetek az Avon kínálatából?

11 megjegyzés:

  1. Van. :) Nagyon szeretem a lakkokat, és amiket te említettél azok közül: a kézkrémet, a Pur Blancába szerelmes vagyok, kár, h nem tartósabb:), a barnítógyöngyöket. :) Parfümök közül még a Treselle a nagy kedvencem és a True Glow volt, amíg meg nem szüntették. :S Úgy általában véve szerintem a dekorkozmetikumai sokkal jobbak, mint a test vagy arcápolási termékek, azokat már nem is nagyon rendelek tőlük, leszámítva a kézkrémet. Volt egy nagyon nagy csalódásom is , itt írtam róla: http://csinosleszek-pipacs.blogspot.hu/2011/11/az-anew-kudarca.html azóta a krémekkel nem kísérletezem náluk..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkokat ritkán rendelek az Avontól, mert félek a csalódástól, hogy milyen színű lesz valójában.
      Anew terméket még sosem vettem, többször gondolkodtam már rajta, de a sok negatív tapasztalat miatt tartok tőlük...

      Törlés
  2. az arcmaszkok nekem is nagyon bejönnek :) a hajvégápolót régen használtam,az is kiválóan működött,de áttértem a szilikonmentes életre :) a kedvenc Avonos parfümöm a Little Red Dress-mintha én lennék parfümben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkodtam (sőt kicsit próbálkoztam is) a szilikonmentes léttel, de sajna nem jött be.
      A Little X Dress parfümök mindegyike tetszik, a Red Dress is fincsi!

      Törlés
  3. A Supershock gél cerka, a lakkok, körömerősítők, lábápolási termékek a kedvenceim, meg a hajvégápoló.
    Tetszett a bejegyzés. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :-)
      Hasonlít a véleményünk, a lábápolási termékeket is szeretem, tényleg!

      Törlés
  4. A Pur Blankát addig használtam, meg tesóm is meg még barátnők is, hogy egy idő után azt vettem észre, hogy hányingerem van tőle.. De ez halál komoly, olyan szinten megutáltam, pedig régen mennyire szerettem :(
    Meg a sarokpuhító krémet is elég sokáig használtam, illetve nagy kedvenc a CT szemceruzák.
    Ja, és életem parfümje... A Fire Me Up! Rohadjanak meg, hogy már nem kapni :(
    Most bepróbálkozom évek után egy újabb Avonos parfümmel, remélem jó lesz :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is utáltam az Avonban, hogy többször megszüntette a kedvenc parfümöm (volt valami kép gömbszerű üveges fincsi parfüm, amit szerettem, de már a nevére sem emlékszem)
      Fire Me Up? Nem ismerős a neve. Mikor volt kapható?

      Törlés
    2. júúj azt én is szerettem...meg a 2 tesóját is (Make Me Smile, Make Me Wonder)...kár, hogy nincsenek már.
      Annyira utálom, amikor ki kell venniük egy-egy terméket...anyukám kedvence a Gold volt, pár éve kivették, de aztán visszaadták Rare Goldként szerencsére...
      Most pedig én állok velük hadilábon, mert nem lehet kapni a Foot Works shea vajas lábápolóját, pedig az volt a legjobb... :(

      Törlés
  5. Az én kedvenc parfümömet is kivonták. Valami Pink Suede volt a neve... :(
    Örülök, hogy írtad a Superfull spirált. Mindig csak a S.Shock-ot istenítik, pedig a S.Full is fantasztikus spirál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-hogy-ugye? :-)
      Én sem értem, miért mindig csak a S.Shockot említik...

      Törlés